titelfelt og utfylding av det

jan e

Flørter med forumet
Lurer på hvorfor det ikke er noe regler på og fylle ut emne feltet riktig. Har vært på en del forumer og det pleier og settes krav til at dette feltet blir fylt ut så folk vet hva emne handler om. Det er mye lettere får alle og få hjelp vis det blir fylt inn og lettere for ande og få hjelp med et lignende problem vis man kunne sett hva emne handler om. Og man slipper 200 emner om det samme.. hva har Faen i et emne felt og gjøre og hva er probleme der? bare et eks. noen fler med syns punkter på dette?

Har egentlig ikke tenkt så mye over det jeg... [8|]

Må si meg enig. Går inn på samme tråden hele tida når jeg ikke husker hva som sto i den tråden med "hmmm...." på eller "æsj" osv... Skjønner ikke at det skal være så vanskelig å skrive hva den handler om[8|]

jepp, det er en uting. 

Hmm, jo kunne nok sikkert ha blitt bedre, men kan ikke si det plager meg nevneverdig heller.

Er ikke noe jeg henger meg opp i.Ser ikke på det som noe problem akkurat.

Personlig syns jeg at modratorene burde sette regler på dette og bare stenge og eventuelt slette slike emner. hadde blitt så mye bedre får alle her inne

På èn måte enig, men samtidig har jeg ikke tenkt så mye over det!
Men det hender jeg svarer i en "Noen som.." tråd, og trykker på den flere ganger etterpå,
fordi jeg ikke husker at det er den. Og tenker "åja, det var den tråden der ja..".

Men har ikke irritert meg noe voldsomt over det gitt, for gjør det selv og [;)]

ORIGINAL: Skrukkefillehaug

Det er mere irriterende med skrivefeiler..

Var det ironisk? [8D] Siden du hadde to i den setningen ? hihi [:)]

ORIGINAL: PrinsesseMayahMin

[:D][:D][;)][8D]

ORIGINAL: PrinsesseMayahMin

[:D][:D][;)][8D]

Forresten, for et fint dikt! Måtte kopiere det over på pcen[:)] håper det var greit .

Back
Topp