Titanium Baby Breeze trille

Har ingen erfarenhet av den o tror inte jag hört nåt om den heller..Vi köpte ny vagn häromdan, köpte en babyjogger city mini..Är supernöjd med den. Oliver både sitter o sover jättebra i den [:D]

ORIGINAL: Womanious

Jeg vurderte denne da jeg var på jakt etter en lett trille, men endte opp med å sette denne på stryklista......MEN så gikk jeg jo å kjøpte noe mye verre da, (Baby Travel Bangkok) så jeg har jo tydligvis ikke peiling[&:][:D]

http://www.barnevognguiden.no/titanium-baby/titanium-baby-breeze.html

Hvorfor strøk du den Womanious?

Vittig MinaFina, men ser du ikke har fått så mye respons der heller.. så derfor dytter jeg litt her[:D]

Hønepøne har denne, så hun kan gi et kvalifisert svar! [:D]

Jeg har også kjøpt den, men er veldig i tvil om jeg skal beholde den. Vet egentlig ikke om jeg har behov for trille....? Har Teutonia Spirit S3 og kan ikke se at det er så mange ganger jeg heller vil bruke Breezen. Også nå som jeg skal ut og reise i helgen, vurderer jeg å ta med Teutoniaen framfor Breezen... Jeg er sikkert litt fjern. [8D]

vi kjøpte den i dag vi[:)]
tenkte jeg skulle teste den ut i morra og på fredag for å se om det blir den eller simoen på tur til helga[:)]
kan si hva jeg synes om den på fredag[:D][;)]

ORIGINAL: marimari

Jeg har også kjøpt den, men er veldig i tvil om jeg skal beholde den. Vet egentlig ikke om jeg har behov for trille....? Har Teutonia Spirit S3 og kan ikke se at det er så mange ganger jeg heller vil bruke Breezen. Også nå som jeg skal ut og reise i helgen, vurderer jeg å ta med Teutoniaen framfor Breezen... Jeg er sikkert litt fjern. [8D]

Om du skal selge, så kanskje jeg kan få kjøpe den av deg??

ORIGINAL: marimari

Har jo bare brukt den en gang da, den dagen jeg kjøpte den (mandag), men likte den veldig godt. Ville ha en liten trille som kunne ligge i bilen og så først litt på zapp, men den kan jo ikke legges ned. Denne er litt større, men går allikevel som håndbagasje på noen fly. Tenkte å ha den liggende i bilen for å slippe å dra teutoniaen så mye ut og inn, og så på eventuelle reiser til varmere strøk eller på sommeren (ikke akkurat vintervogn vil jeg tro).

+ lett og liten(6kg)
+ superenkel å legge sammen og ta opp
+ syns den ser ganske fin ut også
+ god å trille
+ får med bag man kan pakke den i til reiser (posene man får er noe drit og du får vognen oppskrapt tilbake i en ødelagt pose)
+ kan henge stellebag på den (men bør jo ikke lesse den med tunge ting da)
+ billig (på salg på barnas hus til 1299, men de forsvant fort når jeg var ute å handlet)

- liten handlebag
- sklir litt i setet, men regner med det er fordi han enda er litt liten
- gikk visst bare til 15 kg, men vet ikke om det egentlig er en ulempe. Mini kan jo nesten doble vekten sin nå

Det er mine erfaringer på den lille tiden jeg har hatt den. Håper det hjelper litt iallefall

Mannens erfaring er forresten; "god den, grei å trille"[;)]

ORIGINAL: kamskjell

Jeg vurderte denne da jeg var på jakt etter en lett trille, men endte opp med å sette denne på stryklista......MEN så gikk jeg jo å kjøpte noe mye verre da, (Baby Travel Bangkok) så jeg har jo tydligvis ikke peiling[&:][:D]

Vittig MinaFina, men ser du ikke har fått så mye respons der heller.. så derfor dytter jeg litt her[:D]

Jeg trillet litt på den i butikken og syns hjulene knirket, syns også den fikk litt dårlig kritikk på linken jeg vedla, som at den var vanskelig å få opp fortauskanten og spinkel i den sammenheng, og at ungen sklir lett i setet, men i etterkant kunne jeg nok heller kjøpt den enn den jeg faktisk endte opp med.

ORIGINAL: kamskjell

Jeg trillet litt på den i butikken og syns hjulene knirket, syns også den fikk litt dårlig kritikk på linken jeg vedla, som at den var vanskelig å få opp fortauskanten og spinkel i den sammenheng, og at ungen sklir lett i setet, men i etterkant kunne jeg nok heller kjøpt den enn den jeg faktisk endte opp med.

Om bremsen ikke var helt av laget det knirkelyd i hjulene hos meg. Mannen merket det også, men fikset det visst (ikke prøvd den etterpå).

nå har jeg fått prøvd trilla, og den er helt grei...
vår drar noe voldsomt til venstre hele tiden, så svigers skal gå tilbake med den å høre om det er noe som kan fikses....
jeg angrer på at vi kjøpte den egentlig, men håper den "gror" på meg.[8|]
det er en veldig liten og veldig upraktisk kurv under. de kunne like gjerne latt vær å ha den på.
og når den var i liggestilling kunne jeg ikke ha stelleveska på håndtaket, for den kom så langt ut, knærne kræsja i den.
den bråka veldig mye syns jeg, for småstein og slike ting festa seg veldig lett i hjula.

men i dag har vi gått til kjøpesenteret med den, og den er helt grei.
vi gikk på grusvei, flat litt brei sti, litt jorde, asfalt og sånn "stor grus" som de har der de bygger veier og slik, og vi kom oss fram.[:)]
er ikke så god til å fortelle slike ting, men håper jeg fikk fram hva jeg syns om den[:)]
lykke til med valget[:)]

Vi har hatt den no i fem måneder, og LOVES IT!!! [:D] Vi har vært på ferie en uke i syden og den fungerte glimrende. Nesten liggestilling. Jeg har brukt den på grus, og det var no problemos. Vi bruker den mye mer en sportsvogna, fordi den er så lett og mye enklere å ha med. Da vi var i syden i februar fikk vi hatt den med helt til gaten...

Det ble nevnt knirking fra hjulene, det kan være bremsewiren som må slakkes litt, det var det med oss...

Ett godt tips er å bruke vognposen hele tiden, da unngår man at leker faller ut av vogna, det gir ly og skygge for ungene, samt kan brukes som oppbevaringsplass til ting som pledd eller annet... (vi legger babybjørnen oppi der)

Eneste minus er at det er litt vanskelig å få tak i ting i kurven når barnet er i liggestilling...

Jeg kjenner 4 andre som har den trilla... og de er også kjempefornøyd med den. Jeg var i Ålesund i påska og der så jeg MANGE som hadde den.... Jeg bor ved Moss, og har ikke sett like mange bruke den her,men noen, og ennå ikke sett noen ha den i militærgrønn slik som vi har....

Takk for svar alle sammen, kjempefint med lange og utfyllende svar også!![:)] Har ikke fått logget inn på babyverden siste dager, så har ikke fått svart i tråden her før nå.
Tror nok at jeg kommer til å kjøpe denne trillen, prøvde den i butikken og likte den veldig godt..får håpe jeg blir en av de fornøyde! Og at du MinaFina også blir mer og mer fornøyd etterhvert!
[:)][:)]

ORIGINAL: Sympatia

Vi har hatt den no i fem måneder, og LOVES IT!!! [:D] Vi har vært på ferie en uke i syden og den fungerte glimrende. Nesten liggestilling. Jeg har brukt den på grus, og det var no problemos. Vi bruker den mye mer en sportsvogna, fordi den er så lett og mye enklere å ha med. Da vi var i syden i februar fikk vi hatt den med helt til gaten...

Det ble nevnt knirking fra hjulene, det kan være bremsewiren som må slakkes litt, det var det med oss...

Ett godt tips er å bruke vognposen hele tiden, da unngår man at leker faller ut av vogna, det gir ly og skygge for ungene, samt kan brukes som oppbevaringsplass til ting som pledd eller annet... (vi legger babybjørnen oppi der)

Eneste minus er at det er litt vanskelig å få tak i ting i kurven når barnet er i liggestilling...

Jeg kjenner 4 andre som har den trilla... og de er også kjempefornøyd med den. Jeg var i Ålesund i påska og der så jeg MANGE som hadde den.... Jeg bor ved Moss, og har ikke sett like mange bruke den her,men noen, og ennå ikke sett noen ha den i militærgrønn slik som vi har....

Hvordan gjorde du det? Mannen hadde ikke fikset det allikevel og nå knirker den så mye at det nesten er flaut

Back
Topp