Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Womanious
Jeg vurderte denne da jeg var på jakt etter en lett trille, men endte opp med å sette denne på stryklista......MEN så gikk jeg jo å kjøpte noe mye verre da, (Baby Travel Bangkok) så jeg har jo tydligvis ikke peiling[&:][:D]
http://www.barnevognguiden.no/titanium-baby/titanium-baby-breeze.html
ORIGINAL: marimari
Hønepøne har denne, så hun kan gi et kvalifisert svar! [:D]
Jeg har også kjøpt den, men er veldig i tvil om jeg skal beholde den. Vet egentlig ikke om jeg har behov for trille....? Har Teutonia Spirit S3 og kan ikke se at det er så mange ganger jeg heller vil bruke Breezen. Også nå som jeg skal ut og reise i helgen, vurderer jeg å ta med Teutoniaen framfor Breezen... Jeg er sikkert litt fjern. [8D]
ORIGINAL: marimari
Hønepøne har denne, så hun kan gi et kvalifisert svar! [:D]
Jeg har også kjøpt den, men er veldig i tvil om jeg skal beholde den. Vet egentlig ikke om jeg har behov for trille....? Har Teutonia Spirit S3 og kan ikke se at det er så mange ganger jeg heller vil bruke Breezen. Også nå som jeg skal ut og reise i helgen, vurderer jeg å ta med Teutoniaen framfor Breezen... Jeg er sikkert litt fjern. [8D]
ORIGINAL: kamskjell
Jeg vurderte denne da jeg var på jakt etter en lett trille, men endte opp med å sette denne på stryklista......MEN så gikk jeg jo å kjøpte noe mye verre da, (Baby Travel Bangkok) så jeg har jo tydligvis ikke peiling[&:][:D]
Hvorfor strøk du den Womanious?
Vittig MinaFina, men ser du ikke har fått så mye respons der heller.. så derfor dytter jeg litt her[:D]
ORIGINAL: kamskjell
Hvorfor strøk du den Womanious?
Vittig MinaFina, men ser du ikke har fått så mye respons der heller.. så derfor dytter jeg litt her[:D]
Jeg trillet litt på den i butikken og syns hjulene knirket, syns også den fikk litt dårlig kritikk på linken jeg vedla, som at den var vanskelig å få opp fortauskanten og spinkel i den sammenheng, og at ungen sklir lett i setet, men i etterkant kunne jeg nok heller kjøpt den enn den jeg faktisk endte opp med.
ORIGINAL: Sympatia
Vi har hatt den no i fem måneder, og LOVES IT!!! [:D] Vi har vært på ferie en uke i syden og den fungerte glimrende. Nesten liggestilling. Jeg har brukt den på grus, og det var no problemos. Vi bruker den mye mer en sportsvogna, fordi den er så lett og mye enklere å ha med. Da vi var i syden i februar fikk vi hatt den med helt til gaten...
Det ble nevnt knirking fra hjulene, det kan være bremsewiren som må slakkes litt, det var det med oss...
Ett godt tips er å bruke vognposen hele tiden, da unngår man at leker faller ut av vogna, det gir ly og skygge for ungene, samt kan brukes som oppbevaringsplass til ting som pledd eller annet... (vi legger babybjørnen oppi der)
Eneste minus er at det er litt vanskelig å få tak i ting i kurven når barnet er i liggestilling...
Jeg kjenner 4 andre som har den trilla... og de er også kjempefornøyd med den. Jeg var i Ålesund i påska og der så jeg MANGE som hadde den.... Jeg bor ved Moss, og har ikke sett like mange bruke den her,men noen, og ennå ikke sett noen ha den i militærgrønn slik som vi har....