Tissssssss

*AJJ❤️*

Elsker forumet
Februarbarna 2023
Flere enn meg med en blære ute av kontroll?? Føler jeg holder på å tisse meg ut, går på do og ut kommer 3,5 dråper! Og sånn er det igjen 30 min senere!! Nå kan godt livmoren komme opp av bekkenet slik at blæren får litt fred!!

samme her ja.. veldig slitsomt!

Ah, ja jeg blir gal! Spesielt om natten. Er på do et par ganger hver natt. Virker som om jeg har drukket flere liter før jeg la meg :p

ah, har det akkurat på samme måte! ser også veldig frem til blæra får plassen sin tilbake igjen! Jeg tror jeg er oppe minst 4 ganger hver natt...

Samme her, men jeg gidder ikke å drikke noe særlig for da vet jeg at jeg må tisse... Burde selvsagt få i meg mer væske. I går holdt jeg på å tisse på meg på rema, og husket ikke halvparten av det jeg skulle ha :P

Om du føler at det kommer veldig lite av gangen, og at du må igjen rett etterpå så ha urinveisinfeksjon i bakhodet... Man merker ikke symptomene like lett som gravid! I dag har jeg plutselig følt jeg må tisse HELE tiden, og bare dråper kom. Dro på legevakten i stad, og er nå på antibiotika! Har tisset ørten ganger om natten lenge, men alltid følt jeg tilsa ferdig om dere skjønner hva jeg mener. Er visst ikke noe særlig å gå med ubehandlet uvi som gravid, så bare vær litt obs på det!

Det høres ut som uvi! Jeg tisser veldig ofte, men kommer altid en del!

Jeg er også oppe flere ganger om natta, og det kommer ganske mye, kan ikke huske å ha drukket alt jeg tisser engang, men men, er vel fordi det er ukjent, er ikke vant til å måtte stå opp to ganger om natten for så å våkne på morgen og skikkelig måtte tisse

er også oppe en to tre ganger om natta, men da kommer d en del... Hadde Uvi forrige sv.skap, og da tisset jeg sikkert en gang i timen eller no, og da var d ikke store mengden sm kom...

Hehe :) Jeg var kanskje i overkant med overdrivelsen ang 3,5 dråper :P Det kommer helt normalt med tiss, men med tanke på hvor mye det føles som om det er i blæren så føles det lite :P Men er heldigvis ikke oppe om natten så mye denne gangen! Men Jennie var jeg oppe MAAAAANGE ganger om natten hele svangerskapet.. Nå er det maks en gang men ofte ingen :) Så jeg tror nok ikke jeg har uvi, men skal til legen neste uke så da blir det jo tissetest :)

Back
Topp