Tissing om natten.....

over-lykkelig

Glad i forumet
Føler "alle" er oppe minst en gang om natten på do... Må bare innrømme at jeg er aldri det, kanskje det har noe med måte hun ligger på.. Føler at tidligere ganger var jeg "alltid" oppe om natten. Da hadde jeg ògså halsbrann HELE dagen føltes det, og det har jeg ikke denne gangen... Er liksom veldig anderledes enn de to forrige gangene dette...

Ikke jeg heller :) Sist jeg var gravid så var jeg oppe 2-3ganger hver natt ifra tidlig! HAdde en periode helt i bynnelsen når livmora bynnte å vokse at jeg var å tissa en gang eller to om natta. :) 

Tenker å at det er måten han ligger på + at forrige var mye mer aktiv i magen :) 

Currrlysue skrev:
Ikke jeg heller :) Sist jeg var gravid så var jeg oppe 2-3ganger hver natt ifra tidlig! HAdde en periode helt i bynnelsen når livmora bynnte å vokse at jeg var å tissa en gang eller to om natta. :) 

Tenker å at det er måten han ligger på + at forrige var mye mer aktiv i magen :) 

Akkuratt slik som her, i beg var jeg ògså oppe og så var det over og siden da har jeg sovet søtt:)

Heldige dere ;) Her går det litt opp og ned etter hvor dypt jeg sover, hvordan tassen ligger/presser etc. Noen netter 3-4 ggr, andre netter bare en gang :)

Ahhh, her er det masse tissing om natten her også... når jeg endelig får sovet godt, så må jeg opp og tisse.. kan variere litt fra natt til natt.. 3-4 ganger om natta og noen ganger så er det 1 gang bare.. helt utrolig.. pluss at jeg sover dårligere om nettene..  men nå ser jeg frem til å få han ut :) skal bli godt å føle seg noen kg lettere på kroppen å.. hehehe :)

Jeg er heller aldri oppe og tisser om natta. Tror det har skjedd en gang bare. Men på dagtid derimot.... ;o

Jeg våkner ikke av at jeg må tisse, men når maskinen til mini piper eller hun trenger ny bleie tar jeg også en tur på do i samme slengen. Er veldig glad for at jeg slipper å løpe på toalettet 5 ganger hver natt!

Jeg er heller ikke oppe på do om natta.
Var ikke spesielt tissetrengt med førstemann heller.

Jeg våknet ikke av at jeg må tisse. Om jeg må tisse, så ligger jeg og holder meg, for det hender jeg må ufattelig på do når jeg våkner, noen ganger så mye at det gjør vondt. Hender jeg kanskje våkner kvart over fem eller halv selv, men jeg står som regel opp kvart på seks, så det kan liksom ikke helt beregnes som natt for min del lenger ;p tror kanskje det kan ha spilt en rolle på forrige urinveisinfeksjonen jeg hadde. Tipser ikke like mye nå lenger, det kommer liksom så lite ut... Drikker helt greie mengder, ca fire liter dagen, men jeg føler ikke det kommer ut mer enn halvparten. I starten tisset jeg jo så mye at jeg måtte gå rundt med flaske hele tiden fordi jeg ble helt dehydrert ;p

Jeg er som regel oppe en gang om natten.. HATER det :( av og til klarer jeg å sove gjennom og da sprenges det på morgenen.. ååårrr.. gleder meg til jeg heller skal oppe å amme enn å gå på do.. hehe.. slitsomt.. 

Er oppe på toalettet 1-2 ganger om natten og har i grunn vært det store deler av svangerskapet.

Hadde vært glad om det bare var 1-2 gange hver natt... må opp hver 2. time - kan nesten stille klokka etter det :S

Det varierer fra natt til natt... i natt har det ikke vært behov:-)

Back
Topp