Tissetrengt?

Mammaimars

Andre møte med forumet
Er det bare tilfeldig, eller har noen av dere også begynt å gå på toalettet mye oftere? Føler jeg må tisse hele tiden... Drikker jo godt, men tisser mer enn hva jeg gjorde før.
Tenker at det e for tidlig mtp på graviditeten? Er 8 uker på vei idag :D

Neida det begynner gjerne nesten med en gang :) Jeg er bare 7+5 og flydd på do ofte siden uke 5 ;)

Jeg har 2 svangerskap bak meg, men har aldri vært så tissetrengt som nå. Går på do hele tiden :-P

Okei, blææh.. Haha, så kjedelig å gå på toalette hele tiden. Menmen ;)
Syns faktisk det er det mest slitsomme med å få gravid :p Spesielt på natten.... Når jeg er ute på tur må jeg liksom planlegge do turer og sørge for at det også er muligheter på farten :p

Enig! Det er irriterende :/ Når babyen først sover om natta så våkner jeg av at jeg må tisse og må stå opp uansett!

Enig! Det er irriterende :/ Når babyen først sover om natta så våkner jeg av at jeg må tisse og må stå opp uansett!
Haha.. unnskyld, men nå måtte jeg le litt;) kjenner til den gleden over at ungen plutselig har begynt å sove, så kan bare se for meg den frustrasjonen;p

Veldig tissetrengt for tiden ja, og er oppe minst to ganger om natten. Jeg har et sovehjerte uten like og pleier å sove gjennom det meste, men nå er jeg oppe i tide og utide :-D

Merker lite til det på dagtid, men er værre på natten...
:goodnight

Må på do hele tiden! Kan gå på do, drikke bittelitt vann, og så må jeg på do igjen :p

Må opp et par ganger på natten her også. Har hørt att det er hormonene som gjør att vi løper på do hele tiden i starten. Og att det ikke nødvendigvis er fordi det er trangere for blæra enn vanlig :-)

Jeg har tre til fem turer på natta, men heldigvis ikke så griseofte på dagen. :happy:Er noe med at muskulaturen i blæra blir slappere og glattere, men skal vist gå seg til så da krysser vi fingra for en eller to hele netter før den lille kommer;)

Det blir bedre når livmora strekker seg oppover og magen begynner å komme :) Akkurat nå er det relativt trangt nede i bekkenet!

Med min førstefødte var jeg faktisk aldri oppe på natten å tisset. Kanskje helt på slutten, men det var det:)
Litt annerledes denne gangen.

Jeg er oppe både en, to og tre ganger hver natt Greit når jeg sovner igjen med en gang, men slitsomt de gangene jeg ikke gjør det... Litt avhengig av nok søvn i forhold til formen neste dag, blir fort kvalm og uggen når det blir for lite.

Nå har jeg hatt ferie, og har sovet både ni og ti timer pr natt - og kanskje litt på dagen også, så blir spennende å se hvordan det går på mandag når jeg skal begynne på jobb igjen. Er 9+5 i dag. Noen som har erfaring med om søvnbehovet blir litt mindre etterhvert? ☺️

Heeeeeeele tiden :-) helt svett på natta av at jeg er inn og ut av senga.. Tisser som en ku,hehe... Tar aldri slutt ;-)

Back
Topp