Tissetrengt!

madison25

Glad i forumet
Åååhh jeg er så lei av å måtte på do å tisse hele tiden - fortsatt! Og så kommer det sååå lite hver gang, også går det 10-15min før jeg pokker meg må på do igjen.. Irriterende! Hvis jeg f.eks sovner på sofaen, føler jeg meg skikkelig uvel når jeg våkner fordi jeg må så veldig på do, da gjør det omtrent vondt å gå de få skrittene bort til badet.. Æsj, er lei av dette nå jeg. Har egentlig tenkt at jeg må ha uvi eller no, men hver gang jeg har vært på kontroll så har det ikke vært utslag på det... Gikk faktisk til legevakten en gang også fordi jeg var bombesikker på at NÅ, nå har jeg garantert uvi, -men neida... Flere som må tisse plagsomt ofte? Jeg husker jeg sleit med dette sist svangerskap også, men da var jeg mye lengre på vei og det var naturlige grunner som at livmoren var stor og tung og vekten av babyen presset på blæren, slik at jeg aldri fikk tømt den skikkelig hver gang liksom. Synes det er litt tidlig for dette enda, lille knøttet i magen veier jo ikke så voldsomt mye enda akkurat..

Ja jeg har det akkurat sånn!:( har hatt det sånn i de to andre svangerskapene og har jo ikke akkurat blitt bedre for hver gang:/ her har det aldri blitt bedre med ukene som går. Heller verre. De siste mnd har jeg nesten ikke turt å ut å gå tur for jeg vet at etter 100 m så må jeg tisse igjenn. Kjip:(

Jeg flyr på do ofte og blir snart kokko! Og jeg har ikke uvi eller noe. Hyperaktiv blære som jeg liker å kalle det:p

Signerer denne. Herregud opp 3-4 ganger om natten. Kan tisse fem ganger på en halv time når jeg skal legge meg. Helt grusomt.

eg og har d sånn med do gåing...eg sa d til jordmor og ho sa ja d blir verre for kvart svangerskap...

eg og har d sånn med do gåing...eg sa d til jordmor og ho sa ja d blir verre for kvart svangerskap...
Oh nooo... ! Og jeg som hadde håpet at dette skulle gå over.. Men jeg er tydeligvis ikke alene om dette problemet ser jeg, er jo en liten trøst at dette er sånn det er og at det ikke bare er kroppen min som er blitt kokko :p Men uff, sliiiiitsomt!

Jepp, akkurat sånn her også.. Jeg bruker en halvtime ekstra på badet om kvelden fordi jeg føler jeg aldri blir ferdig med å tisse. Tisser, reiser meg opp og vasker henda, også føles det ut som om jeg er skikkelig tissetrengt igjen. Så kommer det kanskje 5 dråper. Har heller ikke utslag på uvi.

Det er ikke bare slitsomt, det er rett og slett ubehagelig.. Jeg føler jeg aldri slapper av i blæra liksom...

Jepp, akkurat sånn her også.. Jeg bruker en halvtime ekstra på badet om kvelden fordi jeg føler jeg aldri blir ferdig med å tisse. Tisser, reiser meg opp og vasker henda, også føles det ut som om jeg er skikkelig tissetrengt igjen. Så kommer det kanskje 5 dråper. Har heller ikke utslag på uvi.

Det er ikke bare slitsomt, det er rett og slett ubehagelig.. Jeg føler jeg aldri slapper av i blæra liksom...
Jepp, akkurat sånn jeg har det.. Sambo spør meg ofte "Skal du på do igjen?! Var ikke du akkurat på do da??" Jadda... Sånn går no dagan...

Jupps! Her flyr vi på do i ett sett! På natta er jeg oppe på do 1 gang.

Jeg springer også på do heeele tida.... I natt var jeg opp tre ganger ( vanligvis er det en gang per natt) å det å måtte kjøre bil over en lengre periode deeet er vanskelig det... Da planlegges det stopp utifra neste do.....

Samme her :(
Var ikke slik med de 2 andre. Fikk ikke tissetrang med de før jeg var høygravid. Å hater å våkne mitt på kvelden for å tisse bare noen dråper :(

Her er det likedan! noen netter er jeg oppe 2 ganger for å tisse, men i natt våknet jeg halv 6 for å tisse, ny soverekord :D men det skal sies at jeg er veldig tørst på dagtid (også om natten hvis jeg våkner), så inntaket av vann er høyt, så det kommer myye når jeg først er på do ^^

Back
Topp