Tissetrengt

bias

Forelsket i forumet
Løper gjerne på do flere ganger i timen, spes på kvelden... Flere????
kan gå en time el faktisk to på dagen. Nå har jeg vært 4 ganger på en time... Og om natta er det opp 2-3 ganger... Slitsomt...

Samme her, ikke så galt om natten, men på dagtid er det mange ganger i timen i perioder...å det kommer pittelitt bare... hvor langt er du på vei? 12+6 her.

Kommer ann på hva jeg drikke ila dagen/ettermiddagen. Te er det verste, da må jeg på do gjerne flere ganger i timen.. Heldigvis slipper jeg å gå om natta, når jeg Røst har sovna sover jeg.... Men kjenner på morgenen at jeg burde vel gått en gang eller to ila natta ;)

samme her når jeg får i meg nok væske :) kjenner det samme som deg, sulla !

Jeg har det ikke så ille på dagen, men er opp hver natt 1 eller 2 ganger. Våkner likevel hver morgen og er veldig tissetrengt.. Er kroppen sin måte å forberede meg på nattevåk :) Har vært likt i mine to tidligere svangerskap. Håper bare jeg slipper den "kriblingen" i føttene som jeg hadde forrige gang. Da fikk jeg sove minimalt og måtte opp å gå x flere hver natt. Pyton!

Jeg var ganske tissetrengt i uke 10-13, måtte opp hver eneste natt. Men det er jo fordi livmoren presset mer mot blæra da:) Nå er den på vei oppover i magen, og presset er vekk, og de ekstra dobesøkene er borte:) (ihvertfall frem til engang i 3.trimester, når livmora blir så stor at den nok igjen presser på blæra;)

En annen mulighet er en svak UVI, mener på man kan ha infeksjonen uten store smerter/tydelige symptomer. Kan jo sikkert bare ringe legekontoret og spørre om de kan ta en stix for sikkerhets skyld. Vi gravide skal aldri gå med en ubehandlet urinveisinfeksjon.

Er 14 uker på vei.
ikke noe vondt å tisse..
Kjøper sånn stripe på apoteket i dag jeg

Back
Topp