tissetrengt!!

Ventejente

Glad i forumet
Noen andre som flyr på do 10 ganger i timen??? Drikker ett glass vann, da går jeg på do hele tiden etterpå!!!

Ikke enda iallefall, men egentlig gleder jeg meg til det begynner å skje;) DA er jeg gravid da!!

ja, er jo godt med ett tegn på at jeg er gravid, men kunne jeg ikke heller hatt litt vondt i puppene eller noe??? Begynner å bli lei av å fly på do  Å verre blir det vel!!

hehe ja sant det:) Og mange tar jo det som et sikkert tegn på graviditet, når en er mye på do.. vansklig å skjule det og da;)

Kjenner ingen ting til det, og ikke gjorde jeg det i forrige svangerskap heller.

Blir mange turer i løpet av dagen ja, det var det første tegnet på at noe var på gang, kjente det godt igjen fra sist emoticon

tror kanskje jeg har vært på do å tissa 20 ganger i dag... Blir nesten sprø  hehehe! Føler jeg er konstant tissetrengt!

Jeg har ikke merket noe til det enda. Sist rant jeg på do i ett sett, men jeg mener det ikke kom før litt senere. Håper det blir litt bedre denne gangen

kom ikke før i slutten med førstemann! Men hadde det sånn som dette sist, før jeg mista! Håper det er ett positivt tegn da! 

Back
Topp