Tissetrengt etter uttak?

WCE

Forumet er livet
Himmelbarn
Jeg har en følelse av at jeg må tisse hele tiden. Hadde uttak igår. Fortell meg at det er normalt? :P

Sent from my iPhone using BV Forum

Kanskje du har fått nervøs blære:) Så lenge du ikke har vondt når du tisser, eller at tisset er mørkegult, så er det ingen fare å tisse mye. Det er sikkert kroppen som skiller ut avfallsstoffer etter sprøytemanien:)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Nei, ikke vondt eller svie! Bare kjenner ut som jeg må tisse hele tiden og det kommer noe ut. Kan vel ikke få UVI av dette? River meg i håret snart :P mye bekymringer.

Jeg ville spurt legen i morgen. De har sikkert klokere svar slik at du får slappet av:):) Lykke til med innsett! :):)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Eggstokker er vel litt forstørret etter stimulering, så kanskje de presser litt på blæra?

Det var akkurat hva jeg fikk til svar idag :) Takk

Hehe! Har vært ganske tissetrengt etter mine uttak og. Følt at jeg var helt sprengt, også kom det to dråper liksom....

Gikk innsett fint i dag? Hvordan gikk det med alle eggene? :)

Gikk innsett fint i dag? Hvordan gikk det med alle eggene? :)

Innsett gikk fint :) Av 7 egg var det bare 1 som hadde klart seg. Det var skikkelig nedtur der og da og jeg tenker mye på hvorfor. Men orker ikke å la hodet kverne rundt på det spørsmålet i tillegg nå og fokuserer på det bra egget vi fikk satt inn :D

Det er jo kun ett egg som trengs, som vi alle vet. Det berømte gullegget, og jeg heier på deg :) Måtte le litt når legen som hentet ut eggene hos meg også kommenterte at vi kun trengte ett gullegg for å få dette til, ha ha! :)

Det er jo kun ett egg som trengs, som vi alle vet. Det berømte gullegget, og jeg heier på deg :) Måtte le litt når legen som hentet ut eggene hos meg også kommenterte at vi kun trengte ett gullegg for å få dette til, ha ha! :)
Har du satt inn nå? Hvordan gikk delingen hos dere?

Har du satt inn nå? Hvordan gikk delingen hos dere?

Det gikk ikke så bra som vi hadde håpet. To av eggene var for dårlige til å kunne brukes og det ene som jeg fikk satt inn hadde delt seg i fem. Spurte om ikke det var litt dårligere enn fire og seks, og det bekreftet hun. Men også at det var delt i fem akkurat i det øyeblikket de så på det, så ingenting er helt sikkert. Satser på at det er av god nok kvalitet til at det vokser normalt og fint. Utrolig sliten nå, og skjønner veldig godt hvorfor man er sykemeldt! Men vi kan ikke gjøre annet enn å håpe at kroppen vil :)

Det gikk ikke så bra som vi hadde håpet. To av eggene var for dårlige til å kunne brukes og det ene som jeg fikk satt inn hadde delt seg i fem. Spurte om ikke det var litt dårligere enn fire og seks, og det bekreftet hun. Men også at det var delt i fem akkurat i det øyeblikket de så på det, så ingenting er helt sikkert. Satser på at det er av god nok kvalitet til at det vokser normalt og fint. Utrolig sliten nå, og skjønner veldig godt hvorfor man er sykemeldt! Men vi kan ikke gjøre annet enn å håpe at kroppen vil :)

Uff, mye man må tåle :( Jeg vet ikke hvor mye vårt var delt. Fikk bare høre at det var veldig bra. Jeg også er helt slått ut! Orker ingenting :(

Back
Topp