Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det var akkurat hva jeg fikk til svar idagEggstokker er vel litt forstørret etter stimulering, så kanskje de presser litt på blæra?
Hehe! Har vært ganske tissetrengt etter mine uttak og. Følt at jeg var helt sprengt, også kom det to dråper liksom....Det var akkurat hva jeg fikk til svar idagTakk
Sent from my iPhone using BV Forum
Innsett gikk fintGikk innsett fint i dag? Hvordan gikk det med alle eggene?
Har du satt inn nå? Hvordan gikk delingen hos dere?Det er jo kun ett egg som trengs, som vi alle vet. Det berømte gullegget, og jeg heier på degMåtte le litt når legen som hentet ut eggene hos meg også kommenterte at vi kun trengte ett gullegg for å få dette til, ha ha!
![]()
Det gikk ikke så bra som vi hadde håpet. To av eggene var for dårlige til å kunne brukes og det ene som jeg fikk satt inn hadde delt seg i fem. Spurte om ikke det var litt dårligere enn fire og seks, og det bekreftet hun. Men også at det var delt i fem akkurat i det øyeblikket de så på det, så ingenting er helt sikkert. Satser på at det er av god nok kvalitet til at det vokser normalt og fint. Utrolig sliten nå, og skjønner veldig godt hvorfor man er sykemeldt! Men vi kan ikke gjøre annet enn å håpe at kroppen vilHar du satt inn nå? Hvordan gikk delingen hos dere?
Uff, mye man må tåleDet gikk ikke så bra som vi hadde håpet. To av eggene var for dårlige til å kunne brukes og det ene som jeg fikk satt inn hadde delt seg i fem. Spurte om ikke det var litt dårligere enn fire og seks, og det bekreftet hun. Men også at det var delt i fem akkurat i det øyeblikket de så på det, så ingenting er helt sikkert. Satser på at det er av god nok kvalitet til at det vokser normalt og fint. Utrolig sliten nå, og skjønner veldig godt hvorfor man er sykemeldt! Men vi kan ikke gjøre annet enn å håpe at kroppen vil