Tissetråden!

junibebi89

Gift med forumet
Jeg tisser jo en del, som sikkert flere av dere gjør:). Men jeg leste et blogg innlegg fra marna og hun skrev at hun tisset som en hest når hun var gravid! Altså mye tiss og hørtes ut som en mann og greier. Men jeg er en liten tisser.. altså jeg tisser ofte, men når jeg gjør det så er det ikke så mye som kommer :).. hvordan er dere? :)

Litt forskjellig for meg, kommer jo ann på hvor mye jeg har drukket og hvor lenge jeg har holdt meg. Føler at jeg må opp ofte på natta og da er det ikke så mye hver gang, men på dagen og kvelden går jeg også ofte og da er det mye.

Men føler at det høres "slappere" ut enn vanlig, lager så høy lyd og er ikke like godt trykk på stråla som før hvis dere skjønner :-P
Så kjenner meg igjen i det at det høres ut som en mann eller en hest til tider :-P hehe, som når du tømmer en mugge med vann i do.

Tips til knipeøvelse er å prøve å tisse, holde igjen, tisse holde igjen når man sitter og tisser. Veldig god øvelse som man setter veldig stor pris på i tida etter fødsel.

Ble kjempe advart både på sykehuset, fødselsforbedredelse, sykepleier i barselgruppe og av osteopat. Man skal aldri stoppe strålen da det ville gi masse andre plager bl.a at blæra ikke ble helt tømt! Har stått stykker på mammanett og liknende sider også. Så IKKE gjør det damer;)

Jeg tisser oftere enn normalt. Et så lei av å krype ut av den varme dyna og vandre rundt i et iskaldt soverom på natta! Blir jo ikke varm igjen..

Tisser ikke mer enn før.

Ble kjempe advart både på sykehuset, fødselsforbedredelse, sykepleier i barselgruppe og av osteopat. Man skal aldri stoppe strålen da det ville gi masse andre plager bl.a at blæra ikke ble helt tømt! Har stått stykker på mammanett og liknende sider også. Så IKKE gjør det damer;)
Jeg ble anbefalt å gjøre det i forrige svangerskap...

på dagtid merker jeg ikke noe forskjell egentlig.. Men har begynt å gå på do om natta, noe jeg aldri har brukt å gjort før!

Sånn er det blitt med meg også. Må opp å tisse 2 ganger hver natt.. Veldig irriterende!

Jeg ble anbefalt å gjøre det i forrige svangerskap...
Mener å ha lest at man ikke bør gjøre det til vanlig, men at man kan sjekke en sjelden gang om man kniper med de rette musklene ved å knipe av strålen. Er visstnok fare for at man ikke får tømt blæren ordentlig om man driver å kniper av strålen hele tiden.

Tisser absolutt mer enn før. Er oppe 2-3 ganger opp natten, kommer store mengder hver gang :p

Back
Topp