Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg lurer på når det er nødvendig å ringe eller dra på legevakten.
Jeg har spist minimalt i ca 4 uker. Og i dag har jeg kun tisset 2 ganger.
Hatt oppkast en gang om dagen i 2 dager.
Er 7+5.
Det er vel bare til å ringe de å høreHøres ut som du kan være på vei til å bli dehydrert :-/ Men igjen så skal det en del til for at de legger deg inn. Har du prøvd å drikke mer?
Prøver nå. Men det er litt vanskelig. Tror jeg må ringe jobben og si at jeg ikke kommer i morgen..?
Er så redd for å virke teit!
Men er det sånn at du kaster opp pga graviditet eller pga omgangssyke?
På grunn av graviditeten.
Var veldig forkjølet for 2 uker siden, det hjalp ikke så veldig på det å spise mat....
Det er et godt tegn jaHar prøvd å spise små måltid oftere i dag, og da har jeg heldigvis ikke spydd.
Og nå har greid å drikke en del vann på kort tid.
Det rare er at jeg har kun tisset på morningen og nå for ikke så lenge siden. Og urinen nå var ikke særlig mørk. Er vel et godt tegn!
Om du er dehydrert, får du også gjerne forstoppelse. Får du noe ut den veien? Normal eller hard konsistens?
Har ikke kommet noe den veien i dag, har ellers vært helt ok avføring.
Haha, så mye informasjon! Sorry folkens!
Men tusen takk for hjelpen. Jeg vet ikke hva terskelen er for å ringe lege med dette her. Så vanskelig å vite!
Jeg har det faktisk helt likt som deg... Har kastet opp en gang annen hver dag de siste to ukene... Var kjempe usikker på om jeg skulle ringe legevakta i går... Gjorde en solid innsats på drikkefronten og jeg føler det har hjulpet på dehydreringenHar gjennom natten og morgenen fått i en god del væske og et par rundstykker. Må si jeg er meget stolt!
Mannen har ordnet rundstykker og masse væske))
Det har jeg faktisk i skapet! Takk for tips!Til dere som er veldig kvalme så kan det hjelpe å ta en reisesyketabelett, postafen. Man blir litt trøtt av den, men det kan hjelpe på kvalmende får man kjøpt reseptfritt.
Ja prøv detDet har jeg faktisk i skapet! Takk for tips!![]()