tisserunde nr 2

Tidabæibi sin mamma

Elsker forumet
Går det bra med dere?

stakkars - får du ikke sove igjen når du har vært på tisserundene dine? Jeg gjør det jeg kan for å unngå å våkne, så jeg åpner knapt nok øynene når jeg går på do..

Vi våkna hele familien. Lå og prata en time og da var jeg ihvertfall ikke trøtt. Mannen sovna etterhvert men jeg lå våken og prøvde å finne en god måte å ligge på.

Ei gammel venninne av ham døde denne uka pga av sykehustabbe under fødselen, babyen overlevde. Nå sitter faren igjen med tre barn. Nå er mannen så redd for magen min. Han kosa ikke så mye med den før, men nå holder han på den hele tiden!

huff da, var det i Norge, eller???? Stakkars deg som må tisse hele tiden, vi skulle lagt dem sammen, tisser i et kjør jeg også....i natt tisset Lara i sengen sin, så hun kom til oss, da lå jeg midt i mellom far og datter, da får jeg iallefall ikke sove[:'(][:'(]

uff, tenk så forferdelig å miste partneren sin, og sitte med en nyfødt baby (og to barn til). Kan ikke forestille meg det engang!

Det var i Stockholm. Man tenker liksom at slikt bare kan skje i Afrika, men vi har ingen noen garanti uansett hvor vi bor. Moren var nabo til mannen når de var små barn i Gambia. Han har kjent familien hele livet. Hun har en søster som også bor i Stockholm, så mannen får litt hjelp der. Syns så synd på ham og den lille som får sånn start på livet.

De har tatt kontakt med advokat og det svenske pasientombudet. Vi får se hva som skjer. Jeg får ikke med meg alt siden de prater mandinka på tlf..

Back
Topp