tisserekord?

pebbles

Gift med forumet
Her kommer et skikkelig saklig spørsmål på morgenkvisten: Hva er din tisserekord? Jeg tror jeg satte ny personlig rekord i natt, da jeg var oppe og tissa følgende klokkeslett: 22.30 siste gang før jeg la meg, 23.20, 00.38, 1.25, 2.15, 02.59, 3.20, 5.15 - da sto jeg opp! Og siden jeg sto opp for 1 time og 15 minutter siden har jeg vært på do 4 ganger! Er det mulig? Værste av alt er at det kommer en del hver gang, og jeg har ikke drukket noe! Selvfølgelig skal jeg til legen og levere urinprøve idag, den blir jo forholdsvis misvisende da, når jeg tisser så ofte!
På dagtid må jeg på do så fort jeg rører på meg, men det er forsåvidt greit for da er jeg jo oppe.. Værre om natta syntes jeg. Vurderer å reise på jobb og få noen der til å legge inn kateter på meg!

hehehehhe....hørtes ut som en slitsom natt du...

Er så heldig at jeg har skikkelig reiseblære og klarer meg som regel gjennom natta, men er jo helt på tur til å sprekke om morgenen, og det er veldig plagsomt....
Men nå har jo jeg bare en der inne!!!

Heldigvis ikke så lenge igjen, det er tross alt bedre å våkne av to søte små sultne skrik om natta, enn å være i ferd med å eksplodere...!!
Lykke til!!!!

J.elise

Eg går på do rett før eg legger meg, og så må eg ha en ny tur etter at eg har lest litt på senga. Og så har eg ca 2-3 turer i løpet av natta.... Går greit for meg siden eg ikkje lenger trenger å stå tidlig opp om morgenen, men syns meir synd på mannen min som våkner kvar gang eg må ha mine nattlige do-besøk.....[8|]

Godt det ikke bare er meg som flyr på do! Kanskje du har hatt mye vann i kroppen noen dager, og at det kom ut i natt? Tissingen min har i hvertfall gitt resultater, for da jeg veide meg hos legen idag hadde jeg gått ned 2 kg på 1 uke!

Jeg tror babyen hos meg har sunket ned i bekkenet i løpet av natten, for jeg har plutselig begynt å løpe masse på do i natt og i dag[:'(]
Det er nesten litt slitsomt....
Jeg føler virkelig med deg, pebbles[:)]

Eg går på do ca annenhver time om natta,men lite på dagtid.. og noe helt enormt på kveldstid..  snakk om bare ti min mellon hver gang.. helt sprøtt.. Men det verste e at mannen må vekke meg om natta for heile senga riste av at eg må på do.. men eg sove hehe..

Back
Topp