Tisser ut av bleien

Pepperknotten

Forelsket i forumet
Blir litt tullete her!
Problemet er om natten når hun har pysj på, som ikke holder bleien like godt inntil.. Legger hun gjerne litt på siden når vi ammer i sengen, og er typisk når hun er ferdig å amme og jeg skal bare lure henne bort i sengen sin, så er pysjen blitt våt...[emoji30]
Noen som har opplevd det samme?
Synes det er så koselig å ta pysj på på kvelden, men hvis dette fortsetter må jeg nesten gå over til strømpebukse..

Har økt bleiestørrelse, men hjalp lite.. Pleier å bruke Rema eller Lillego... Noen som har noen lure tips?
 
Eg har kjøpt ein pakke Libero Touch str 4 til å bruke på natt, når vi begynte å få lekkasjar. Brukar ellers Coop Anglamark str 3. Men begynner på 4 der også når denne pakken er tom.
 
Bruker også libero touch om natten. Føler de holder best. På dagen bruker jeg Coop eller rema.

Men hvis det holder på dagen, ville jeg nok brukt body og strømpebukse på nattentil det eventuelt bedrer seg, selv om jeg er enig at det er koselig å ha på pysj.
 
Vi har vanligvis ikke det problemet, men pga togproblemer i går, måtte Rolf sove med bleie i str 6 i natt. Det fungerte overraskende godt. Frontpanelet ble brettet rundt så det ble dobbel polstring rundt lårene... Morgenbleien er vanligvis så full at den truer med å renne over, men med king size bleie, var det så vidt det viste at bleien var våt [emoji1303].
 
Eg har kjøpt ein pakke Libero Touch str 4 til å bruke på natt, når vi begynte å få lekkasjar. Brukar ellers Coop Anglamark str 3. Men begynner på 4 der også når denne pakken er tom.
Jeg gjør akkurat det samme, og ser at Libero touch nr. 4 rommer ganske mye mer enn 3-er bleien (jeg bruker Coop eller Lillego). Har ikke problemer med lekkasje på natten lenger etter vi begynte med det.
 
Blir litt tullete her!
Problemet er om natten når hun har pysj på, som ikke holder bleien like godt inntil.. Legger hun gjerne litt på siden når vi ammer i sengen, og er typisk når hun er ferdig å amme og jeg skal bare lure henne bort i sengen sin, så er pysjen blitt våt...[emoji30]
Noen som har opplevd det samme?
Synes det er så koselig å ta pysj på på kvelden, men hvis dette fortsetter må jeg nesten gå over til strømpebukse..

Har økt bleiestørrelse, men hjalp lite.. Pleier å bruke Rema eller Lillego... Noen som har noen lure tips?
Hos oss lekker de konsekvent med Lillegobleier! Virker som om tisset ikke trekkes raskt nok inn.
Har opplevd der samme med Anglamark sine. Vi kuttet ut alle andre bleier enn Libero :)
 
Vi bruker kun libero touch:) har lillego i tilfelle bleieskift på rommet på natten.. :)
 
Hva med å ha en tynn Body under pysjen? :)
 
Vi har alltid body innerst uansett. Ellers sklir jo bleien av den lille stumpen. [emoji28]
 
Blir litt tullete her!
Problemet er om natten når hun har pysj på, som ikke holder bleien like godt inntil.. Legger hun gjerne litt på siden når vi ammer i sengen, og er typisk når hun er ferdig å amme og jeg skal bare lure henne bort i sengen sin, så er pysjen blitt våt...[emoji30]
Noen som har opplevd det samme?
Synes det er så koselig å ta pysj på på kvelden, men hvis dette fortsetter må jeg nesten gå over til strømpebukse..

Har økt bleiestørrelse, men hjalp lite.. Pleier å bruke Rema eller Lillego... Noen som har noen lure tips?

Sniker fra oktober:)

Har du forsøkt en anen bleietype?

På tuppa mi leker det på både rema og kiwi sine bleier, så om vi skal bruke de blir det i så tilfelle kun på dagtid når vi lilevell bytter ofte, men selv da opplever vi ofte lekasje:-/

De bleiene som holder best hos oss er libero, jeg bruker den «vanlige libero» da jeg synes den er like god som touch og prisen er litt snillere. Jeg tror det er fordi det er mer «strikk» i libero bleiene og den absorberer bedre vesken.
 
Har såvidt hatt en eneste lekkasje etter at vi byttet til pampers :) De lukter rart, men er billige og har topp passform for mini. Han veier 5 kg og bruker str 2 som er for 4-8 kg. Bleia er proppfull om morgenen, men holder likevel stand. Brukte libero før det og hadde stort sett alltid lekkasjer på natten.
 
Skal prøve å teste Libero på natt da, før vi evt går over til body.. [emoji846] Synes Pampers lukter litt rart ja, og at hun fort ble litt sår av den nettingen... Ellers har det liksom ikke vert problem at bleien blir for full, men har opplevd på stellebordet også at hun tisser ut av toppen på bleien... Trodde ikke dette skulle være problem med jente, kunne skje med broren, men da hadde en glemte å putte tissen riktig vei [emoji28]
 
Bruker Pampers, er den eneste som holder en natt.
 
Coop englamark sine har vi lekkasje nesten hver gang.. Lillego sine holder stort sett, men bæsjen sniker seg opp mot nakken om hun bæsjer i "riktig" stilling. Tiss renner også ut om hun ligger sidelengs :hungover:
Body under pysj er ikke så aktuelt, da hun er varm nok med pysj og dyne på halve kroppen :dummy1:
Men tenker å prøve libero på natt som flere nevner her. Så kjedelig med all den ekstra klesvasken med sengetøy ect.
I går sov hun sidelengs i krybba, og tiss/bæsj gjennom pysj, babynest og madrass :sour::wtf:
 
Coop englamark sine har vi lekkasje nesten hver gang.. Lillego sine holder stort sett, men bæsjen sniker seg opp mot nakken om hun bæsjer i "riktig" stilling. Tiss renner også ut om hun ligger sidelengs :hungover:
Body under pysj er ikke så aktuelt, da hun er varm nok med pysj og dyne på halve kroppen :dummy1:
Men tenker å prøve libero på natt som flere nevner her. Så kjedelig med all den ekstra klesvasken med sengetøy ect.
I går sov hun sidelengs i krybba, og tiss/bæsj gjennom pysj, babynest og madrass :sour::wtf:
Uff, det hørtes kjipt ut. Tror man bare må finne det merket som passer sin unge. Her holder coop, mens lillego er ubrukelig.
 
Bruker rema og coop på dag, pampers baby dry på natt. Eneste som funker på mine.
 
Coop sine passer godt på denne stompen, men pappaen savner den blå stripa. De lekker ikke ut rundt lårene som lillego og blir ikke ubehagelig stramme når de fylles som pampers. Libero har vi ikke brukt i det siste fordi pappaen syns de er litt stive og papiraktige.

Coop er ikke like stramme rundt magen som pampers. Det høres ut som om pampers kan være en ide om de sklir?
 
Noen som vet om tilbud på libero-bleiene? Har ikke coop obs det innimellom? Noen som husker pris? :pompus:
Vi har brukt libero på natta og i bæsjetidene, det har gått problemfritt hittil!
 
Noen som vet om tilbud på libero-bleiene? Har ikke coop obs det innimellom? Noen som husker pris? :pompus:
Vi har brukt libero på natta og i bæsjetidene, det har gått problemfritt hittil!

Vet ikke om noe tilbud på stående fot. Men obs har vel sånne gigapakker med bleier - i hvert fall i litt større størrelser. Synes å huske at det gjør bleiene litt billigere... Nå har jeg bare lukket øynene og rasker med meg de bleiene jeg vil ha.
 
Noen som vet om tilbud på libero-bleiene? Har ikke coop obs det innimellom? Noen som husker pris? :pompus:
Vi har brukt libero på natta og i bæsjetidene, det har gått problemfritt hittil!

Er vel de store pakkene til 119kr? Kjøper dem til storesøster, men lillebror er for liten enda. Har ikke sånne store pakker i 2er [emoji28]
 
Back
Topp