Tisser på seg igjen...

Maiklumpen

Andre møte med forumet
Hei hei
Lenge siden jeg har vært inne her nå, men vi sliter så med tissing om dagen! Tenkte jeg skulle lete etter noen tips her inne!!
Gutten min har vært tørr både natt og dag lenge, sluttet med bleie høsten 09 og det har stort sett gått veldig fint. Helt til for noen måneder siden, da begynte han å tisse på seg igjen. Han sier ikke i fra... bare går våt til jeg ser det. Veldig ofte skjer det i forbindelse med at han ser på tv. eller spiller Nintendo, han blir så ivrig at han ikke tar seg tid til å gå på do. Så nå må han gå på do før han begynner spille/se på tv. Håper det kan hjelpe. Vi driver med kalender m/ klistremerker... prøver og ikke si så mye om det, prøver og snakke alvorlig med han om det... men føler ingenting hjelper... Er det flere som har eller har hatt det slik...???

Her har vi til tider det samme problemet. Trym kan gå lange perioder uten uhell, for så plutselig å få tilbakefall, hvor han i noen dager tisser på seg flere ganger. Men hos han varer det bare to-tre dager og så går det fint igjen. I starten trodde jeg han gjerne hadde pådratt sseg uvi, men det virker som om han selv plutselig bare ikke bryr seg og ikke gidder å gå på do. Ikke er det at han blir for opphengt i en aktivitet så han glemmer det heller, men han bare nekter å gå på do.... Har prøvd å snakke med han om det, men han har ikke noe forklaring på hvorfor han gjør det....

Takk for svar!! Så det er flere som er blitt så store, og til tider bare glemmer/ikke vil gå på do. Og som heller ikke gir noe god forklaring på hvorfor han gjør det. Dem er noen "raringer" Jeg har også vært redd for at det er UVI, men siden han ikke viser noen tegn på at det er vondt å tisse eller sier at det er vondt når han tisser, har jeg slått det fra meg. Nå har vi ikke hatt noe uhell hele siste uken, og det er hvirkelig godt... Håper vi er på rett kjør igjen nå.

Linea tisser også på seg innimellom, og det er som du sier selv; når hun er opptatt med andre ting! Hun løper på do, men kommer ofte for sent[;)]

Back
Topp