Tisser om natta..

Natalie

Betatt av forumet
Er det flere som må tisse om natta? I natt var jeg oppe 8 ganger! :( Vanligvis så er det 2-5 ganger. Håper jeg kan få sove i natt, så lei av å tisse.. Er værst på natta. Men tisser sikkert 10 ganger om dagen om ikke mer..

Ikke begynt å tisse om natten her heldigvis. Men må veldig når jeg våkner om morningen.

Slitsomt å måtte få så mye på do da.

Er oppe 3-5 ganger om natten for å gå på do

Jeg tisser mye om dagen, men kanskje 2 ganger om natten. Hjelper at jeg ikke drikker særlig før leggetid.

Jeg har ikke begynt med tissevandring enda heldigvis. Tisset nok litt mer enn vanlig i forrige svangerskap også- men begynte ikke med nattevandringen før helt mot slutten mener jeg, og da kun 1 gang:)

Håper det blir bedre for deg etterhvert, blir ikke lett å få god sammenhengende søvn når man må opp så ofte kanskje...

Ah. Jeg er bare oppe en gang om natten. Så bør vel ikke klage jeg... Men ja. Tisser jeg også hihi
Da er du heldig. Er alltid oppe 1 gang og tisser om natten når jeg ikke er gravid. Å det merkes de nettene jeg får sove igjennom en hel natt :)

Jeg har ikke begynt med tissevandring enda heldigvis.

Samme her! Men jeg går på do rett før jeg legger meg, og våkner ganske tidlig hver morgen fordi jeg må veldig tisse. Foreløpig sover jeg godt gjennom natta, håper det fortsetter! :)

Skjønner ikke hvorfor det er sånn så tidlig i svangerskapet? Når man er lenger på vei så er det vel noe som presser på blæra :)
Hormoner i starten :) Press mot slutten ;)

Var oppe 3 ganger i natt. Måtte veldig tisse, men var ikke mye som kom. Må alltid opp en gang hver natt når jeg ikke er gravid også.

Sist svangerskap var jeg nesten aldri oppe om natten for å tisse, så håper det blir samme denne gangen. :D Men må veldig om mårran da ;D

Tisser minst 1 gang på natten.

Oppe 2-3 ganger iløpet av natta, veldig kjedelig. Er jo tørstere enn vanlig også, og mye vann gjør det jo ikke akkurat bedre:P

Før jeg ble gravid var jeg aldri oppe på natterstid, men nå har jeg vært oppe og tisset hver natt i 1 mnd:bored:
synes det er ok nå, men hadde nok slitt om jeg måtte opp 5-10 ganger ja:dead:

Jeg er oppe 2-3 ganger om natten tenker jeg.. Men det er fordi jeh våknet av babycallen

Er oppe 4-5 ganger! :o Har overaktiv blære fra før av, så nå er det skikkelig slitsomt. :p

Uff så slitsomt å stå opp så mange ganger på en natt. Sikker på at du ikke har urinveisinfeksjon? Håper du får sove bedre snart

Har "alltid" pleid å måtte opp en gang per natt ettersom jeg drikker en del før jeg legger meg. I det siste har jeg måtte stått opp 2-3 ganger..mulig det også skyldes at jeg sover mye lettere nå.

Back
Topp