Tisser ofte

..Kirsebær..

Elsker forumet
Junilykke 2020 ♡
Påskeliljene 2022 ❤️
Er 10+1 i dag og de siste dagene må jeg på do og tisse "hele" tiden. Type 3-4 ganger i timen og veldig ofte på natta. Noen andre som har det slik? Jeg har ingen andre symptomer på uvi, men syns kanskje det er litt vel mye til kun å være graviditeten.. Hmm :bored:

Jeg er 9+6 og har det akkurat likt. Kjennes som jeg må tisse konstant, men kommer kun noen dråper. Synes å huske at det fra sist også. Tipper det er fordi livmor presser seg ut av bekkenet og akkurat når tykkeste del står i høyde med blæren, blir det plass til veldig lite urin [emoji13] Hvis du blir i tvil, kan du jo levere urinprøve til testing.

Jeg er 9+6 og har det akkurat likt. Kjennes som jeg må tisse konstant, men kommer kun noen dråper. Synes å huske at det fra sist også. Tipper det er fordi livmor presser seg ut av bekkenet og akkurat når tykkeste del står i høyde med blæren, blir det plass til veldig lite urin [emoji13] Hvis du blir i tvil, kan du jo levere urinprøve til testing.

Ja, logisk det du sier :) Godt at jeg ikke er alene om det :D Har kjøpt inn veldig mykt dopapir og ser det an et par dager :)

Litt trøst i å vite at det finnes flere i samme båt... Håper det gir seg snart.

Ser ut til at det er vanligere enn jeg trodde :p Håper det gir seg snart, ja.. Litt slitsomt ^^ Har dere kontrollert med ustix, eller tenker dere at det "bare" er pga graviditeten? :)

Last edited:
Tenker det bare er pga graviditet. Hadde sånn sist også. Er oppe 1-3 ganger hver natt, og mange ganger om dagen. :)

Jeg er oppe hver nattSyns det er tidlig å begynne ennå12++ men sånn er det!

Takk for svar, jenter! Jeg leverte urinprøve i dag og den var fin :) Så da er det vel akkurat som dere har det - et ganske vanlig svangerskapstegn :) Håper det roer seg litt da, tisser 4-6 om natten ^^

Ja, sånn ca 100 ganger i løpet av dagen (føles det ut som). Men det værste er om morgenen. Da flyr jeg flere ganger i timen

Back
Topp