Tisser ofte

*Flatula*

Gift med forumet
Trym slutta med bleie i påska (på dagtid) og på natta var det en drøy mnd føre [:)]
Men i perioder nå, så tisser han veldig ofte. Forrige helg så var han 10 ganger på do i løpet av 3 timer [:o] Det var det på det meste. Var jo inne på tanken at han hadde uvi, men har ikke antydninger til vondt, også ingen vond lukt heller.
Etter bhg så er det vel 5 ganger før leggetid (blir henta sånn mellom 4 og 5) Men det er vel kanskje litt uvant å gå uten bleie?! Har lite uhell da [:)]
Noen andre her som har vært borti det samme?

Det er nok ikke unormalt å tisse ofte når man slutter med bleie - fra å kunne skvette så fort blæra har noe i seg til å lære seg å holde på det og spare opp til den er full er en treningssak... så frem til han får kontroll på blæra så kommer det nok til å bli hyppig tissing

Takker lenemor. Du har alltid gode svar [;)][:)] 

Solveig tisser også ofte.. uten å ha noen infeksjoner! Aner ikke hva det er..

Maja tisser utrolig ofte. De hadde 7 !!! tissestopp på vei fra Sverige og hit å søndag, og det tar litt over 2 timer.

Så vet ikke om de takler lite i blæra før de må, eller hva det er, men det er nesten godt å høre at det er fler. For vi begynte å lure på om Maja hadde litt overaktiv blære eller noe sånt...

Linnea og løper å tisser MANGE ganger i løpet av dagen!
Det er nok en vanesak det derre med då ikke ha bleie på lenger ja [;)]
Vi har hatt våre stopp langs veien de siste dagene, men da har det aldri kommet noe [;)]
Det tar 10 minutter hjem fra bhg., og når ho da har sagt at ho må tisse, så har mannen
sagt at vi snart er hjemme, og om ho klarer å holde seg. Og det har gått fint.
Kjennes nok ofta ut som de må tisse uten grunn og [;)]

Men vet fra meg selv at det er stor forskjell på oss da. Jeg har alltid tisset mye.
MAAANGE ganger om dagen [8|] Men det er bare sånn jeg er, sa legen da jeg begynte på skolen
og frøken mente det var et problem.

De får nok bedre kontroll på det etterhvert [;)][:)]

Back
Topp