Lillespire95
Flørter med forumet
Hvor ofte tisser dere? Har sikkert tisset 8-10 ganger siden jeg kom på jobb klokken 8. Er det normalt? Er det såå dårlig plass der inni liksom? Blir litt smågal
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vær obs på UVI! Fikk beskjed fra JM om å passe på at hyppige toalettbesøk kan tyde på det, særlig dersom det svir når du tisser. Da er det viktig å få behandling tidlig, slik at man ikke ender opp med potensiell nyrebekkenbetennelse. Kan selvfølgelig og være fordi man drikker jo mye og det blir mer press på blæraHvor ofte tisser dere? Har sikkert tisset 8-10 ganger siden jeg kom på jobb klokken 8. Er det normalt? Er det såå dårlig plass der inni liksom? Blir litt smågal
Har ingen andre symptomer enn at jeg tisser mye, så da er det vel heller tvilsomt at det er UVI?Vær obs på UVI! Fikk beskjed fra JM om å passe på at hyppige toalettbesøk kan tyde på det, særlig dersom det svir når du tisser. Da er det viktig å få behandling tidlig, slik at man ikke ender opp med potensiell nyrebekkenbetennelse. Kan selvfølgelig og være fordi man drikker jo mye og det blir mer press på blæra
Jeg hadde urinveisinfeksjon med første uten symptomer. Oppdaget ved urinprøve på rutinekontroll. Verdt å sjekke hvis du tisser så mye som du beskriver.Har ingen andre symptomer enn at jeg tisser mye, så da er det vel heller tvilsomt at det er UVI?
Som @Pion91 skriver kan man ha asymptomatisk UVI. Det er sjeldnere men kan fremdeles oppstå. Tenker det også er derfor JM/lege ber gravide om å ta med urinprøve til kontrollene Du kan lese mer her:Har ingen andre symptomer enn at jeg tisser mye, så da er det vel heller tvilsomt at det er UVI?