Tisser MYE

Lillespire95

Flørter med forumet
Hvor ofte tisser dere? Har sikkert tisset 8-10 ganger siden jeg kom på jobb klokken 8. Er det normalt? Er det såå dårlig plass der inni liksom? :laughing002 Blir litt smågal:p
 
Jeg tror ikke jeg har tisset så mye på dagen, men er jo oppe halve natta føler jeg :laughing021 og tisser mye mer enn vanlig nå. Har kommet i uke 20+0 i appen nå og ser det er økt press på blæra nå ja :facepalm:
 
Hvor ofte tisser dere? Har sikkert tisset 8-10 ganger siden jeg kom på jobb klokken 8. Er det normalt? Er det såå dårlig plass der inni liksom? :laughing002 Blir litt smågal:p
Vær obs på UVI! Fikk beskjed fra JM om å passe på at hyppige toalettbesøk kan tyde på det, særlig dersom det svir når du tisser. Da er det viktig å få behandling tidlig, slik at man ikke ender opp med potensiell nyrebekkenbetennelse. Kan selvfølgelig og være fordi man drikker jo mye og det blir mer press på blæra :p
 
Vær obs på UVI! Fikk beskjed fra JM om å passe på at hyppige toalettbesøk kan tyde på det, særlig dersom det svir når du tisser. Da er det viktig å få behandling tidlig, slik at man ikke ender opp med potensiell nyrebekkenbetennelse. Kan selvfølgelig og være fordi man drikker jo mye og det blir mer press på blæra :p
Har ingen andre symptomer enn at jeg tisser mye, så da er det vel heller tvilsomt at det er UVI?
 
Jeg går også oftere på do enn vanlig, og må stadig stoppe midt på løpetur for å tisse i skogen - det må jeg aldri ellers! Så ja, det er nok økt press nedi der.
 
Har ingen andre symptomer enn at jeg tisser mye, så da er det vel heller tvilsomt at det er UVI?
Jeg hadde urinveisinfeksjon med første uten symptomer. Oppdaget ved urinprøve på rutinekontroll. Verdt å sjekke hvis du tisser så mye som du beskriver.
 
Har ingen andre symptomer enn at jeg tisser mye, så da er det vel heller tvilsomt at det er UVI?
Som @Pion91 skriver kan man ha asymptomatisk UVI. Det er sjeldnere men kan fremdeles oppstå. Tenker det også er derfor JM/lege ber gravide om å ta med urinprøve til kontrollene :happy: Du kan lese mer her:

 
Back
Topp