tisser igjennom på natta

Jippi

kommende tobarnsmor :)
Frøkna sover fort 12- 13 timer på natta. Får som regel mat 1 gang på natta og før vi står opp. Men de 3 siste nettene har gullet tissa igjennom 2'er bleiene. Hu veier under 4,7kg. Noen som har opplevd det samme eller Bruker større bleier på natta? Vil helst ikke vekke henne når vi har fått så gode sove rutiner.
 
Du kan jo prøve med en større str på natta, eller et annet merke?
Her er vi på nr2 pampers, Pingsen veier 6.1kg.
 
Vi bruker Libero nr 2 på natten og har de siste nettene fått problemer med at han bæsjer gjennom bleia, så i natt skal vi prøve pampers nr 2, hvis ikke det funker så skal vi prøve libero nr 3
 


Snickers_81 skrev:
Vi bruker Libero nr 2 på natten og har de siste nettene fått problemer med at han bæsjer gjennom bleia, så i natt skal vi prøve pampers nr 2, hvis ikke det funker så skal vi prøve libero nr 3



ok. takk for tips.. ble pamper ative fit 3. eneste vi har som er større enn libero 2..men kjøper nok new baby pampers 3 på rema 1000 i morgen :) gidder ikke kjøpe fler 2'er bleier trur jeg... har over 100 libero 2..
 


fru Tronrud skrev:


Snickers_81 skrev:
Vi bruker Libero nr 2 på natten og har de siste nettene fått problemer med at han bæsjer gjennom bleia, så i natt skal vi prøve pampers nr 2, hvis ikke det funker så skal vi prøve libero nr 3



ok. takk for tips.. ble pamper ative fit 3. eneste vi har som er større enn libero 2..men kjøper nok new baby pampers 3 på rema 1000 i morgen :) gidder ikke kjøpe fler 2'er bleier trur jeg... har over 100 libero 2..

Hehe vi også! 
Har et lager med bleier, så hvis vi kjøper bleier nå så går det i tre`er bleier. Bebisene våre vokser ALTFOR fort!
 
Vi bruker pampers nr3 på dagen nå, men bruker coop eller libero3 på natta. Pampers active fit 3er hoøder ikke på natta her. Da tisser ho igjennom
 
Hvordan gikk det i natt fru Tronrud?
Her gikk det bra! Ingen tiss eller bæsj gjennom, så vi kommer nok til å fortsette å bruke pampers nr på natten fremover :)
 
nr 2?
Her gikk det veldig bra. men active fit er liksom ikke nødvendig, ennå. er aldri bæsj igjennom, men tiss.
blir å kjøpe pampers new born 3 på rema 1000 til 14kr pakka, hvis det er igjen noen :)

Snickers_81 skrev:
Hvordan gikk det i natt fru Tronrud?
Her gikk det bra! Ingen tiss eller bæsj gjennom, så vi kommer nok til å fortsette å bruke pampers nr på natten fremover :)



 


fru Tronrud skrev:
nr 2?
Her gikk det veldig bra. men active fit er liksom ikke nødvendig, ennå. er aldri bæsj igjennom, men tiss.
blir å kjøpe pampers new born 3 på rema 1000 til 14kr pakka, hvis det er igjen noen :)

Snickers_81 skrev:
Hvordan gikk det i natt fru Tronrud?
Her gikk det bra! Ingen tiss eller bæsj gjennom, så vi kommer nok til å fortsette å bruke pampers nr på natten fremover :)





Haha jeg glemte å skrive 2 tallet ja! 
 
Hei,
Her veier minstemann 5,4 kg og er litt over 6 uker. Vi bruker pampers new baby str. 3, og de holder hele natten gjennom :-) De er litt vansklige å få kjøpt. Jeg har bare funnet de på Rema. 24 kr for 35 bleier :-) Str. 2 har jeg gitt opp. De er alt for små!
 


trine_1982 skrev:
Hei,
Her veier minstemann 5,4 kg og er litt over 6 uker. Vi bruker pampers new baby str. 3, og de holder hele natten gjennom :-) De er litt vansklige å få kjøpt. Jeg har bare funnet de på Rema. 24 kr for 35 bleier :-) Str. 2 har jeg gitt opp. De er alt for små!

jeg kjøpe 3 pakker pampers newborn i går på rema 14kr pr pakke betalte jeg...
jeg  kjøpte foresten de 3 siste de hadde :P

 


Snickers_81 skrev:


fru Tronrud skrev:


Snickers_81 skrev:
Vi bruker Libero nr 2 på natten og har de siste nettene fått problemer med at han bæsjer gjennom bleia, så i natt skal vi prøve pampers nr 2, hvis ikke det funker så skal vi prøve libero nr 3



ok. takk for tips.. ble pamper ative fit 3. eneste vi har som er større enn libero 2..men kjøper nok new baby pampers 3 på rema 1000 i morgen :) gidder ikke kjøpe fler 2'er bleier trur jeg... har over 100 libero 2..

Hehe vi også! 
Har et lager med bleier, så hvis vi kjøper bleier nå så går det i tre`er bleier. Bebisene våre vokser ALTFOR fort!


ja uff, tok frem en 1'er bleie i går da jeg la inn 3'er bleiene - begynte nesten å grine jeg. for 8 uker siden var de for store :S
 
Jeg bruker en str. større om natta, og skifter ikke med mindre det er fullt av bæsj (noe det har blitt mindre av den siste tida på nattestid). Libero 3 holder på all væske om natta her, på dagen bruker vi Pampers 2.  Hun er rundt 6 kg.
 
Her bruker vi libero 3, men de er så dyre, så går over til Coop sine, fikk høre de var best i test.. Og kjenner mange som bruker og er veldig fornøyd med dem :) Sist jeg brukte pampers endte han opp med KJEMPE utslett.. Så skikkelig vondt ut :( de bruker visst lotion eller noe slikt i bleiene sine..
 
Vi gikk over til Coops sine bleier for 5-8 kilo etter samme problem. 
de er store og gode og skikkelig behagelig. 
 


Bandages skrev:
Vi gikk over til Coops sine bleier for 5-8 kilo etter samme problem. 
de er store og gode og skikkelig behagelig. 



hørt om flere som har gjort det :)en vi har 100 libero 2 igjen og 100 new baby pampers og over 200 activr fit pampers :P så må bruke de først
 
Vi bruker coop sine bleier på dagtid, og libero sine str 3 om natta :-)
 
Back
Topp