Tjukkaaa
Forumet er livet
Fra imorgen av er jeg ikke lengre student... da er jeg blitt en arbeidende kvinne OG student! Jeg gleder meg så veldig mye men samtidig er det så skummelt!!![&:] Tror det skumleste av alt er at jeg har ikke vært i jobb på det som føles å være en evighet... hvordan vil jeg takle det? Mest sannsynlig bra, men nervene gjør at jeg tviler...
Husker dere den der med at man ikke kan lære gammel hund å sitte? Tenk hvis jeg er blitt såpass "gammel" at jeg ikke plukker opp like fort som før? og de ser på meg som dårlig arbeiskraft? iiiiiiiiik!!!![&:][&:][&:]
*puster inn og puster ut...* Fy så glad jeg blir når første uken er over og jeg får se at jeg faktisk ikke har noe å bekymre meg for[8D]
Husker dere den der med at man ikke kan lære gammel hund å sitte? Tenk hvis jeg er blitt såpass "gammel" at jeg ikke plukker opp like fort som før? og de ser på meg som dårlig arbeiskraft? iiiiiiiiik!!!![&:][&:][&:]
*puster inn og puster ut...* Fy så glad jeg blir når første uken er over og jeg får se at jeg faktisk ikke har noe å bekymre meg for[8D]