Tisser i buksa snart

Tjukkaaa

Forumet er livet
Fra imorgen av er jeg ikke lengre student... da er jeg blitt en arbeidende kvinne OG student! Jeg gleder meg så veldig mye men samtidig er det så skummelt!!![&:] Tror det skumleste av alt er at jeg har ikke vært i jobb på det som føles å være en evighet... hvordan vil jeg takle det? Mest sannsynlig bra, men nervene gjør at jeg tviler...

Husker dere den der med at man ikke kan lære gammel hund å sitte? Tenk hvis jeg er blitt såpass "gammel" at jeg ikke plukker opp like fort som før? og de ser på meg som dårlig arbeiskraft? iiiiiiiiik!!!![&:][&:][&:]

*puster inn og puster ut...* Fy så glad jeg blir når første uken er over og jeg får se at jeg faktisk ikke har noe å bekymre meg for[8D]

Nei ikke si sånt - jeg skal jo ikke ut i arbeidslivet før om 1 år til!!! [:-][8D]

Nei jeg kjenne rpå gikt at du tjukka, du har masse å komme med, masse å tilby! Du har bein i nesa, du kan lett da avgjørelser og jeg tror dette blir kjempe bra! UANSETT hva jobb!![:)]

SÅnn btw - hvilken jobb var dette igjen? [8|][8D] Det var jo et par du nevnte

hihi den jobben er faktisk ganske safe da, siden jeg har hatt denne stillingen før i en annen bank. Kundekonsulent i front heter det visst[8D]

Jeg tenker liksom at det er overgang nok å komme ut i arbeid etter så lang tid, at ikke jeg blir overøst opplysninger og oppgaver jeg aldri har sett før i tillegg gjør at jeg blir litt mer trygg på megselv[:)].

Det er bare ettårig vikariat, noe som uansett er behagelig å få på cv til fremtidig jobbsøking. Men samtidig så hintet de til at hvis jeg viser meg å være brukbar[8D] og fullfører skolen iløpet av året så vil det mest sannsynlig åpne for noe mer når kontrakten utløper[:)].

Tusen takk for fine ord snuppa! Du kan å få man til å føle seg bedre altså!

Veldig spennende!! Sikker på at du klarer deg helt uuuutmerket!!![:D][:D]
Og du er nok like kjapp som da du var "yngre"[:D][;)]

Masse lykke til i jobben! Det går nok strålende! [:D] 

Så så, du er ikke såååå gammal[8D]
Lykke til, det går nok kjempebra!

ro ned, dette takler du bra[:D]

tror d blir kjempebra, blir deilig å komem seg ut i arbeidslivet igjen (gleder meg).

SÅ MORO det blir! [:D] Hva skal du ha på deg i morgen????? [8D]

Du kommer til å klare deg kjempebra!!!! Skal komme innom en dag og se på deg der du sitter i skranken [8D] Masse lykke til!!!!!

ORIGINAL: Lene1986

Masse lykke til i jobben! Det går nok strålende! [:D] 

Back
Topp