Tisser hele tiden!

Superprodusent

Glad i forumet
Har så vidt rukket å sette meg ned før jeg må reise meg igjen. Flere som kjenner at det presser på blæren?emoticon

Ikke ennå... heldigvis...

jaaaaa jeg har hodt på siden uke 3-4 er nå 5+2 og tisser sm en foss hvar gang,om natta de siste 2-3 dagene å... så irriterende når jeg ikke får nok søvn og må opp med sønnen min tidlig Blææææ...

nikkaba skrev:
jaaaaa jeg har hodt på siden uke 3-4 er nå 5+2 og tisser sm en foss hvar gang,om natta de siste 2-3 dagene å... så irriterende når jeg ikke får nok søvn og må opp med sønnen min tidlig Blææææ...

Ja, nettene er definitivt verst. Hver gang jeg holder på å sovne får jeg urolige bein og må stå opp å tisse. Ender alltid med at klokken er både 2, 3 og 4 før jeg sovner. Takk gud, for barnehage slik at man kan ta seg en frekk liten dupp når sukkerungene er der ;)

Ringen av lykke <3 skrev:

nikkaba skrev:

Ja, nettene er definitivt verst. Hver gang jeg holder på å sovne får jeg urolige bein og må stå opp å tisse. Ender alltid med at klokken er både 2, 3 og 4 før jeg sovner. Takk gud, for barnehage slik at man kan ta seg en frekk liten dupp når sukkerungene er der ;)

heldig duuu,fikk ikke plass her 

Suuuuukk! Jeg og, midt på natta er jeg oppe 2-3 ganger :/

nikkaba skrev:

Ringen av lykke <3 skrev:

nikkaba skrev:

heldig duuu,fikk ikke plass her 

Så dumt :( Jeg kjenner det er vedig godt å kunne legge seg litt nedpå når kvalmen herjer og jeg har løpt på do hele natta. Men varer bare til jeg begynner på skolen igjen om kort tid :S

Back
Topp