Tisser deres baby utafor bleien?

Mittlillemirakel

Juni 2012 Rocks<3
Jeg vet ikke hvordan skal jeg forklare det, idag har jeg skiftet lille gutten tre ganger, ikke bare bleie, men klærene også, han tisser sånn at klærene blir helt våte. jeg har prøvd å stramme bleien, dra den helt opp, men uten uytte, hva skal jeg gjøre, han har snart ikke noe tørre klar lenger, han er så liten at det ikke er så mye klær som passer han nå, og jeg har ikke følt meg så bra for å dra til buttikken for å kjøpe til han :(
 
Kanskje prøve ett annet merke? Hadde samme problemet med storebror da han var nyfødt, men det hjalp å bytte bleiemerke;-)
 
Er ikke guttemamma, men har hørt at det kanskje kan hjelpe å passe litt på hvordan tissefanten hans ligger i bleia ?
 
Men tisser han gjennom eller utenfor? For hvis det er gjennomvåt bleie så hjelper det vel å bytte oftere? Men så er det også noen bleier som passer bedre enn andre... Evt å gå opp en størrelse for da holder de på mer...men da blir de kanskje for store.
 
Med min gutt så gikk det sånn hvis tissemannen hans ikke lå nedover:)
 
Har samme problemet vi også. Har kjøpt en pakke bleier i annet merke nå så får vi se om det hjelper :)
 
Jeg anbefaler virkelig rema 1000 bleiene,vet ikke hva du bruker nå,men jeg synes de er bedre enn libero bleiene..Min gutt er ikke baby lengre da,han er 3 år, men han var klissvåt hver eneste morgen og da jeg bytta for ca 2 mnd har han ikke vært våt i det hele tatt :) 
 
Med storebror kunne vi bare bruke pampers fordi han tissa utenfor alt annet. Lillesøster renner også over,særlig om natta. Vi bruker str 1 om dagen og str 2 om natta,det hjelper. Nå i varmen spiser hun mye,og tisser tilsvarende...
 
det gjør jenta mi også, men beina er så tynne så bleia blir aldri tett..
 
Jeg bruker libero, han er liten se så det er ikke alt som passer, han har så tynne ben så, men han tisser ikke gjennom, det var feil ordlag, han tisser utafor bleien, jeg har passet på at tissen ligger og, men uten nytte.. takk for svaret jenter :)
 
Passer du på å legge tissen nedover når du tar på bleia? Jeg glemte det en gang og da var det tiss overalt etter noen minutter :p
 


luringen skrev:
Med min gutt så gikk det sånn hvis tissemannen hans ikke lå nedover:)


 
Prøv pampers. Husker fra storebror at mange med guttebabyer ikke kunne bruke libero fordi de bare tissa utafor. Etter at vi gikk over til pampers slutta lekasjene. Og så er det motsatt for de med jentebabyer; de renner ofte over i pampers. (men vi liker pampers best fordi de er mykere..)
 
Ja prøv pampers.
Det var det eneste som funka på storebror her.
Og han var også tynn i lårene.
 
Back
Topp