Tisser dere om natten?

Valhin

Betatt av forumet
Jeg husker jeg tisset om natten med første mann. Men denne gangen har jeg ennå ikke vært oppe en eneste gang på natten for å tisse! :-O
Er 25+3 i dag.
Hvordan er det med dere? Må dere opp?

27+3 her og må ikke opp om natten, blæren min har ikke forandret seg i det hele tatt etter att jeg ble gravid! :-) *bankibordet*

Det føles så urettferdig! Hehe. Heldige dere som får sovet gjennom hele natta! Jeg er oppe en gang å tiSser. Og sliter så med å få sove igjen..

Jaa, jeg er oppe en gang rundt 00, og våkner i 4-5 tiden igjen..
Og må akutt på do igjen når klokka ringer. Så ingen slumring her for tiden..

Dette har jeg også lurt på..
Med førstemann var jeg oppe på wc mange ganger på natta. Denne gangen våkner jeg ikke for å gå på wc i det hele tatt. Klager ikke!

Om jeg våkner iløpet av natta må jeg tisse og evt spise [emoji14] Men om ingenting vekker meg (blæra, magen, gubben eller lillemor) så sover jeg hele natta. Når jeg våkner da holder blæra på å sprenge og jeg kunne spist en hest fordi jeg er så utsulta [emoji14]

Må opp mellom 1-4 ganger om natten ja, som regel 2. Ikke alltid jeg får sove igjen, men stort sett.

Oppe både 3 og 4 ganger i løpet av natta, men jeg tror jeg drikker med på kvelden enn resten av dagen.

Tror det er ganske vanlig, derfor jeg er så overrasket over at jeg denne gangen kan drikke mengder gjennom hele kvelden og fortsatt ikke må stå opp om natten!

Klarer meg stort sett gjennom natten, men er alvorlig til tissatrengt når jeg våkner om morgenen. Det er så det gjør skikkelig vondt noen dager faktisk..

Ja, 1-2 ganger... Også sprekker den nesten når jeg våkner igjen på morgenen :p

Veldig sjelden jeg må opp om natten for å tisse, måtte det noen ganger i første trimester. Bank i bordet :-)

Back
Topp