Tisser dere mye om natten...sorry tema

mammaFisk

Elsker forumet
Jeg er oppe mellom 4-6 ganger i løpet av natten...blir sprø snart!! Åssen kan den lille knærten i magen skape slik??? Prøver å drikke endel vann, men slutter i god tid før natta. Men det hjelper lite...

E ikke opp så mang gang æ da, men 2 minst.. jævli irriterende, for det e kaldt å stå opp om natta[8D]
Å værre ska det vell bli[;)][8D]

Jeg er oppe klokka seks hver morra for å tisse. Akkurat klokka seks våkner jeg og holder på å tisse på meg! Sånn har det vært hver dag i over en uke nå!

De siste dagene tisser jeg mye oftere på dagen. Blir jo helt sliten [8D]

E masse oppe jeg også.. Men så drikker jeg mye mer på dagen også. Er så sinnsykt tørst for tiden!! Noen andre??[:)]

Ikke uvi her[:D]. Men enig med at det kunne vært det men all den do flyingen[:D].
Værste er jo at når man er trøtt hadde man trengt sammenhengende søvn da[8D].
Hendene mine er jo sykt tørre pga masse håndvask om natten i tillegg til dagen[;)]

ORIGINAL: Lillebollå

E masse oppe jeg også.. Men så drikker jeg mye mer på dagen også. Er så sinnsykt tørst for tiden!! Noen andre??[:)]

Jeg har aldri drukket så mye vann som det jeg gjør nå om dagene!  [8D]

har heldigvis ikke det problemet :)
jeg våkner bare tidlig på morgen å da kjennes det ut som blæra er på tur ut å skal gå på do selv :P

Jeg er oppe 2-4 ganger hver natt, tisser og brekker meg litt - herlig [8D]Jeg drikker mye vann pga kvamen, så det har nok litt av skylden...

Den siste uken har jeg voknet mellom ti på 4 og 4 og måttet springe på do. Åsså har jeg voknet igjen rundt kl.06 av samme grunn. Travelt. Ellers går jeg på do mye mer enn normalt på dagen,men så drikker jeg jo " et helt hav" pga tørsten!

Nei jeg har hatt det problemet de gangene jeg har vært gravid før, nå er det ikke like ille..
Er opp 1-2 ganger om natten, men om dagen flyr jeg på do sikkert 10 ganger i timen[8D][8D]

Jeg husker godt 2 uker - jeg tisset hvert 50. min. da visste jeg ikke at jeg var gravid- så det var tidlig i graviditeten- jeg var såå sikker på uvi. at jeg tok en test- men en lur lege tok tilleggs test- og det viste seg at jeg var gravid heheh..

Jeg tisser nok 2-4 ganger pr natt og det er utrolig slitsomt... Drikker mye mer på dagen også. Går mye i fun ligth her, juice eller melk og noe vann. Brus med kullsyre klarer jeg ikke lenger for magen blir så ekstremt oppblåst. Husker sist at i 2. trimester var energien der og alt var bare supert, så gleder meg til den dagen jeg kommer meg dit. [;)]

Våkner ca 03.25 på minutte jeg vær natt å er oppe å tisser.

våkner rundt 0330 å må tisse, så å si hver natt[:D]

ORIGINAL: linnjune

Hihi, er sammkjørte vi da.

ORIGINAL: myrull

ORIGINAL: linnjune

Hihi, er sammkjørte vi da.

hehee jaaa [8D]

Jeg var på do hver time ca, men det viste jeg at jeg hadde urinveisinfeksjon..
Jeg kjente ikke noe til dette og det er ganske vanlig at gravide får denne infeksjonen.
Nå går jeg langt mindre på do:)

jeg er opp en til to ganger hver natt. Har hatt en del hodepine fordi jeg ikke får i meg nok væske. Så jeg prøver og prøver, men tvinger i meg. har aldri drukket så mye og heller aldri vært så mye på do, også om natta!

Back
Topp