Tisser dere masse...

Lykkeliten_84

Forumet er livet
VIP
kan ikke akkurat si at jeg springer masse på do for å tisse? Er jeg allllll allllooooone? emoticon

Jeg må ofte tisse "nå med en gang", men så kommer det bare litt. :p

Så, oftere, men ikke mer. ;)

På dagtid er det ikke så mye oftere enn før, enda jeg drikker myye mer enn til vanlig. Men er oppe 1-2 ganger hver natt.

Tisser kanskje noen ganger mer pr dag enn vanlig, men er ikke sånn at jeg løper på do hele tiden :) Klarer ikke å holde meg hvis snuppa vekker meg på natta, men sånn har det vært helt siden hun kom, og ellers er jeg aldri oppe på natta :)

Blossom83 skrev:
Ja, blir oftere nå enn før! Tisser også en gang om natten. Slitsomt!!

Her og.... så kjedelig..... blir så trøtttttt......

Hei, tisser mer enn før ja, men ikke sånn som i 1 svskap da måtte j på do hele veien og mange ganger om natta:( men kanskje blæra mi har blitt større?

Klem

Nei, tisser ikke oftere enn før! er glatt muskulatur som blir slappere når man er gravid, som er årsaken visstnok, og vi har glatt muskulatur i blæra:) men tror kanskje dette er veldig individuelt? kan det ha noe med alder å gjøre? om man er førstegangs osv?
jeg er iallefall førstegangs, så har lite peiling ;) hehe.

Husker det ikke fra forrige gang, men min glatte musklatur har fått kjørt seg nå! Jeg tisser til vanlig lite... Men har måttet stå opp på natta i det siste for å gå på do!
skummelt på hytta der det bare er utedo... Og veeeldig mørkt for tiden (3km til nærmeste nabo :s)

Nei, er ikke oftere på di enn før nei. Var ikke slik med han jeg har fra før heller :-)

Jo, tisser mer enn vanlig. Vaknar også i fire tida på natta for å tisse emoticon

Cc1337 skrev:
Nei, tisser ikke oftere enn før! er glatt muskulatur som blir slappere når man er gravid, som er årsaken visstnok, og vi har glatt muskulatur i blæra:) men tror kanskje dette er veldig individuelt? kan det ha noe med alder å gjøre? om man er førstegangs osv?
jeg er iallefall førstegangs, så har lite peiling ;) hehe.

Det er hormoner som gjør at en tisse mye i starten av et svangerskap. Seinere er det pga at bebisen sparker fotball med blæra! (Kjennes sånn ut hvetfall)

all the time... natt som dag...en skal visstnok drikke mye som gravid, så på sett og vis er det en ond sirkel! Det går heldigvis over etterhvert, før det vender tilbake igjen:S Var iallefall sånn neste gang

tuddelidu skrev:
all the time... natt som dag...en skal visstnok drikke mye som gravid, så på sett og vis er det en ond sirkel! Det går heldigvis over etterhvert, før det vender tilbake igjen:S Var iallefall sånn neste gang

Greit, tar tilbake det jeg sa, må jo tisse konstant plutselig, om natten også 

Back
Topp