Tisser dere like ofte enda?

MaiTjohei

Forumet er livet
MAI 2013
Trodde det skulle bli bedre i første trimester jeg, men jeg tisser nå vel like mye som før.. Føler jeg får stram mage/kynnere om jeg ikke går på do ofte nok. Må ikke stå opp for å gå om natten, men er helt "sprengt" når jeg våkner om morran! :-) :P

det har ikkje minka hos meg helle.. tror det bare blir verre ettekvert og nå :) må opp om natten og.. føle h*n sparke på blærå mi heila tiå :p

Det minka for meg først denne uka. Men hos meg har det vært ekstremt om natta da.. Jeg måtte opp opp til 7 ganger om natta for å gå på do. Følte at med en gang jeg hadde sovna så våkna jeg for å gå på do! Det var et mareritt!

Men denne uka (fra uke 19) har jeg ENDELIG fått sove natten lang! :D

Her hadde jeg første natt med soving gjennom (siden positiv test) inatt - 20+1. Det var fantastisk :) Vi gifta oss igår, så la oss seinere enn vanlig - det gjenstår å se om det var utslagsgivende, eller om det var et engangstilfelle, det får vise seg i natt. Men har stort sett bare vært 1-2 ganger om natta de siste ukene, så ikke så ille.

Jeg har aldri stått opp på natta før, men nå er jeg oppe 1-2 ganger i løpet av natta for å tisse! Føler ikke dag det har minsket noe her heller!

Tisser like ofte her også.. oppe 2-3 ganger om natta og er helt sprengt om mårran. På dagtid mister jeg tellinga :p

Her hadde jeg første natt med soving gjennom (siden positiv test) inatt - 20+1. Det var fantastisk :) Vi gifta oss igår, så la oss seinere enn vanlig - det gjenstår å se om det var utslagsgivende, eller om det var et engangstilfelle, det får vise seg i natt. Men har stort sett bare vært 1-2 ganger om natta de siste ukene, så ikke så ille.

GRATULERER SOM NYGIFT <3<3<3

Grattis :D

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Tisser mye til vanlig, men nå føler jeg at jeg må Tisse non stop hele dagen. Føles iallefall sånn :p og kanskje både en og to og tre ganger før jeg sovner. Men må som regel ikke opp på natten lenger. Det gav seg for noen uker siden. Var slik sist også, men varte ikke lenge før jeg måtte opp på natten igjen. Så nyter det så lenge det varer ;)

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Slik er det her og,trodde det skulle minke men nei ikke denne gangen....
Må opp minimum en gang om natten og jeg...

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Jepp, og har ikke noe tro på att det bir bedre før ungen er ute heller. Med første ble det aldri noe bedre, heller mer og mer etter hvert.

Ja, jeg syns jeg tisser hele tiden.... Ganske irriterende, for hvis jeg ligger en times tid på sofaen og skal reise meg opp for å gjøre noe, hjelpe guttungen med et eller annet, så må jeg nesten løøøøøpe på do :P

Haha dette er bare morsomt :p Jeg har hørt at man tisser mest i første og tredje trimester... Men hvis alle dere tisser så mye i 2. trimester så er dere nok screwed :D haha. Heldigvis er jeg ferdig for nå, BANK I BORDET!

Rart at de sier at det liksom skal bli bedre i 2 trimester, nå det ser ut som at vi alle sliter fortsatt :) Jeg springer også som en tulling på do :P

Tisser lite på dagen, eller, klarer å holde meg en stund. Tisser en gang om natten. Var ille i siste trimester forrige gang.. Oppe flere ganger hver natt.. Til slutt satt jeg på do og grein fordi jeg var så lei av å tisse:p

Back
Topp