Tisser alle "hele tiden"?

LillaSky

Betatt av forumet
Syns jeg leser alle steder at man ganske tidlig vil begynne å tisse oftere. Jeg har ikke merket noen som helst forskjell på det. Har mange andre symptomer, blant annet kraftig kvalme og jeg er uten tvil gravid ut fra ultralydbildene. Bli likevel litt bekymret - tisser "alle" plagsomt ofte utenom meg...? Jeg får i meg godt med væske føler jeg selv.

Jeg tisser ikke mer enn vanlig, og tenker det er veldig greit da jeg vet det blir en plage fremover i svangerskapet:D

Jeg tisser ikke mer enn vanlig, og tenker det er veldig greit da jeg vet det blir en plage fremover i svangerskapet:D
Ja, jeg har mest lyst å være takknemlig for at det er et symptom jeg IKKE har, men klarer å bekymre meg for det likevel tydeligvis. Så godt å høre jeg ikke er alene om å "mangle" akkurat det :joyful:

Jeg gjør ikke det. Dette er mitt andre svangerskap og med førstemann løp jeg på do i et sett, så er takknemlig for å slippe det så langt. Skjer nok mot slutten av svangerskapet uansett ;)

Nei, egentlig ikke. Jeg tisser mye til vanlig :hilarious: Har også tenkt litt som deg, at det er rart at jeg ikke tisser mye oftere. Eneste er at jeg ofte må opp morgenen og da må jeg veeldig tisse! :shy:

Jeg tisser HELE tiden.. og to ganger hver natt. Utrolig slitsomt :p

Jeg tisser 2-3 ganger per natt. Ellers så varierer det fra dag til dag. Men går ofte på toalettet ja.

For min del har det variert. Tror det er fordi jeg må tisse oftere når jeg er oppblåst, og det har jeg vært en del :hilarious: men hvis jeg ikke er det har jeg ikke merket så mye

Back
Topp