Tisser alle dere mye?

Cowgirl

Forumet er livet
Novemberlykke 2016
Desemberskatter 2016
♡Novemberhjerter 2025♡
Jeg tisser ikke om natten, men mye om dagen. Tror det er ca like mye som vanlig. Jeg har følsom blære, så jeg går ofte på do. Og om natten får jeg ikke sove hvis jeg kjenner antydning til noe i blæra. Kanskje det er derfor jeg ikke går på do om natten?
Ble bare litt bekymra da jeg begynte å tenke på d..
Burde vel gå oftere på do hvis livmora er på størrelse med en tennisball? :p

Tisser kanskje litt hyppigere om dagen nå, og må tisse så fort jeg kjenner antydninger til å måtte tisse. Er også oppe 1-2 ganger om natta for å tisse :p

Jeg tisser vel like mye som vanlig. Jeg må alltid opp en gang på natta uansett, og det er veldig irriterende :rolleyes:

Tisset aldri om natten før, men nå derimot!! På det værste så har det vært 4 ganger om natten.. Men ligger som regel rundt 2 ganger.. Plagsomt :p

Tisser nok ikke mer i væske enn før men hyppigere besøk. Men har ikke vært så plaget om natten.

Her er det veeldig ofte om dagen! Men er veldig glad i vatn så skal prøva å kutte litt ner for å sjå om det blir litt bedre :;

Syns ikke jeg tisser så mye oftere enn vanlig i grunn. Vært oppe om natten av og til. Men sliten litt med å få i meg mye drikke pga kvalmen så kan være litt sammenheng :)

Jeg tror faktisk jeg tisser veldig mye mindre enn før. Tidligere har jeg hatt en skikkelig nervøs blære og tisset veeeldig mange ganger i løpet av en dag. Nå for tiden tisser jeg ekstremt sjelden (til å være meg iallefall). Men så har jeg også vært mye kvalm, så blir bare små super av vann gjennom dagen..

Jeg er mye mer tørst, så jeg drikker mer. Men dette gjør ikke at jeg går mer på do. Jeg har ikke vært på do om natten, og går ikke særlig mer på do på dagtid

I mitt første svangerskap måtte jeg på do fra positiv test til dagen jeg fødte. Grusomt! Føltes som han lå på blæra. Nr 2 var ikke like mye, men etter hvert som baby ble tyngre i magen, måtte jeg oftere. Jeg er nå gravid med nr 3 8+3. Må ikke oftere på do enn vanlig. Kommer nok når baby blir tyngre, men håper jeg slipper. Tror dette har mye med hvordan ligamentene holder livmoren i bekkenet. Livmoren flytter seg under graviditeten pga barnets tyngde. Bare vær glad om du slipper unna tissingen!

okey, jeg ser det varierer veldig, så da kan jeg slappe av og nyte at jeg slipper å gå på do på natten :)
det kommer vel tidsnok når babyen vokser som du sier Nocturne82:p

Er sikkert en grunn det og! Vil også tro hormoner og livmorens plassering har mye å si :-)
Livmorens størrelse er noe som vil påvirke senere i svangerskapet. Det er nå kun fordi mer veske som vann og blod passerer nyrene :)

Er visst også noe med at hormonene gjør noe med den glatte muskulaturen slik at man ikke får tømt seg ordentlig. Jeg tisser hele tiden, må opp minst en gang hver natt, og mange ganger før jeg sovner.

Tisser mye mere enn før og jeg var ofte fra før.. men nå må jeg opp flere ganger i løpet av natta også

Det bekymrer meg litt at ikke jeg må opp på natta.. Men jeg har jo mange andre symptomer da:p

Back
Topp