Tisseprøve, proteiner ogsånn

Førstings

Elsker forumet
VIP
Assistert-jentene
Novemberbarna 19
Noen flere som har fått utslag på proteiner og sånt i urin? Jeg fikk litt utslag på to ting, men det var visst null stress

Noen flere som har fått utslag på proteiner og sånt i urin? Jeg fikk litt utslag på to ting, men det var visst null stress

Hva var den andre da?
Proteiner i urinen er et indikator på svangerskapsforgiftning - men det er noen måneder igjen før det er relevant.
Det er også tegn på mulig urinveisinfeksjon.. men det blir jo også testa for andre indikatorer på urinveisinfeksjon.. Så om det bare var utslag på protein og de ikke ville ta flere prøver, du har normalt blodtrykk og ikke er kommet lenger, så hadde jeg slappa av. :)

Her står mer.
https://www.babyverden.no/blogg/derfor-er-urinproven-sa-viktig/

De prøvene er så sensitive så legen på legen på sykehjemmet jeg jobbet sa alltid at vi skulle fjerne ett punkt på den positive. Viste den spor, var den negativ osv.

Og de som sjekker deg kan sine saker, så jeg ville ikke vært så bekymret var jeg deg :)

Spor av proteiner i urinen kan være bare at det feks er litt utflod eller andre "urenheter" i en urinprøve. Så lenge det bare er lite utslag og ikke andre faktorer som er bekymringsverdig er det ikke noe å tenke på.
Hadde utslag på 1 eller 2 flere ganger mot slutten forrige gang, men blodtrykket så fint ut så var ingen som var bekymret.

Back
Topp