Tisselaken

~Ingeborg~

Gift med forumet
Til dere som bruker/har erfaring med tisselaken..
Vi må kjøpe imorgen... Snuppa tisset litt i sengen i natt, ikke mye, 10% i sengen resten på potta..

Hun var helt fra seg, skammet seg sånn, vi brukte 15min på å roe henne ned og forklare at dette ikke var verdens undergang..
men hun hulket og sa "mi isse engen[:(][:(][:(]!!" Så hulket og gråt hun enda mer!!

Hva og hvor kjøper jeg???

Stakkars lille IA![&o]
Men guri så flink hun er da!!![:D]

Har et som jeg syntes er veldig bra, mener det er kjøpt på sparkjøp kanskje...?![8|]

her bruker vi ikke tisselaken, men tissemadrass... [;)]
syns det er bedre, for det blir ikke så klamt som med tisselaken...
http://www.dry.no/index.html

ORIGINAL: Nurkis

her bruker vi ikke tisselaken, men tissemadrass... [;)]
syns det er bedre, for det blir ikke så klamt som med tisselaken...
http://www.dry.no/index.html

oioi!! Dette var nytt for meg!! Tusen takk for link!

Men du Nurkis.. Har du madrass eller overmadrass. Ingrid Anita sover i en 90x200 seng, så blir vell overmadrass her. Hvordan er det å vaske overmadrassen?? Mye styr?

Det blir sikkert litt tissing ibegynnelsen når hun har vært vant til å bruke bleie om nettene..

ORIGINAL: ~Ingeborg~

Men du Nurkis.. Har du madrass eller overmadrass. Ingrid Anita sover i en 90x200 seng, så blir vell overmadrass her. Hvordan er det å vaske overmadrassen?? Mye styr?

Det blir sikkert litt tissing ibegynnelsen når hun har vært vant til å bruke bleie om nettene..

vi har overmadrass, to stk... så når den ene er til vask, så bruker vi den andre..
syns ikke det er mye styr å vaske de og de tørker relativt fort.. [:)]

vi har overmadrass, to stk... så når den ene er til vask, så bruker vi den andre..

Sover store Nurk uten bleie om nettene?

Blir spennende å se hva jeg ender opp med, må sjekke budsjettet, vi har ikke så mye å ruttetutte med[;)]

*sniker litt her*

I senga til vår seng så bruker vi tisse"bind" Vet ikke hva jeg skal kalle det..
Kjøper det på apoteket.. Attends... er store firkanter.. vi bruker 2 stk i senga til mini ( det dekker hele senga hans, junior seng)
Hvis han da tisser i senga så er det bare å kaste laknet på vask.. og bytte de tisse greiene.. Har aldri kommet noen ting på madrassen.

Er sånne "laken" som de bruker på gamlehjem ol tenker jeg

BAre et tips [:)]

Sover store Nurk uten bleie om nettene?

Blir spennende å se hva jeg ender opp med, må sjekke budsjettet, vi har ikke så mye å ruttetutte med[;)]

nei, det gjør han ikke [;)]
de er ganske dyre de overmadrassene, men jeg liker de! Syns det blir mindre klamt enn med tisselaken..
Lykke til med valget ditt da [;)][:)]

ORIGINAL: Rakkerungen

*sniker litt her*

Kjøper det på apoteket.. Attends... er store firkanter.. vi bruker 2 stk i senga til mini ( det dekker hele senga hans, junior seng)
Hvis han da tisser i senga så er det bare å kaste laknet på vask.. og bytte de tisse greiene.. Har aldri kommet noen ting på madrassen.

Fikk med meg ett sånt i dag, sånn at jeg kunne prøve, ikke dumt ikke dumt

Hva var prisen hos deg, her var det nesten 250 kr for 30 stk. Men veldig greit å kunne kaste når hun har tisset, men ikke så miljøvennlig.

ORIGINAL: Rakkerungen

*sniker litt her*

Fikk med meg ett sånt i dag, sånn at jeg kunne prøve, ikke dumt ikke dumt

Hva var prisen hos deg, her var det nesten 250 kr for 30 stk. Men veldig greit å kunne kaste når hun har tisset, men ikke så miljøvennlig.

Kostet ca 130 kr for 30 stk. Men jeg tror prisen for de som er ca 170 mc lange var 250 kr. Holder med de som ikke er sååå lange.. Nei så veldig miljøvennlig er det ikke... men er jo ikke sikkert hun tisser igjennom så ofte... Her drikker ikke mini så mye før han legger seg... så det er sjeldent han tisser igjennom [:)]

ORIGINAL: Bdancer

du får det både i metervare og ferdig "oppmålte" og som ferdige stretchlaken på butikker ala jysk, princess, kid osv...

stakkars små det er ikke så lett. Odin gråt og gråt fordi han hadde kastet opp på brødskiva si han[&o]

Huff! Stakkar!!!

Back
Topp