Tisselaken

twinmum2008

Andre møte med forumet
Guttene har begynt å rive av seg nattas og bleier om kvelden/nettene. Så har i det siste hatt relativt våte senger når vi ikke har oppdaget det i tide. Så har hørt rykter om tisselaken, men de butikker jeg har vært innom og hørt om de har bare ser dumt på meg. Så jeg spør dere damer her på BV, hvor får jeg kjøpt tisselaken? På forhånd takk til alle som orker å svare [;)]

Nytt spørsmål: Finnes det tisselaken som dekker hele sengen. Så at det som var på ikea skulle legges på tvers. Guttene mine er propeller, så ligger aldri slik som vi legger dem. Trenger tissebeskyttelse like så mye i hodeenden og fotenden også.

Har kjøpt på Jysk og babybutikker[:)] Eldstemann er veldig varm av seg så jeg var skeptisk for at det skulle bli klamt, men har hatt det siden han slutta med bleie før sommeren, i vår seng også, har faktsik ikke blitt klam[:)]

Tusen takk for innspill.
Så at den fra ikea kun dekker deler av sengen. Så nå lurer jeg på om det finnes beskyttelseslaken som dekker hele sengen? Guttene mine på 20 mnd ligger ikke der vi legger dem...

sparkjøp har som dekker hele sengen. Er hemper på hvert hjørne, sånn at det holder seg på plass[:D] Vi er veldig fornøyde med de fra sparkjøp i alle fall[:D]

Vi kjøpte på babyshop. Der var det ganske dyrt, så jeg råder deg til å sjekke
andre steder først..

KID har[:D]
Stretchlaken med tisselaken på undersiden[;)]

Back
Topp