Tisselaken

Gullfisk

Gift med forumet
Høsthjerter 2017
Jeg tenkte å kjøpe tisselaken til sengen vår om jeg skulle være så uheldig at vannet går i sengen.

Er det noen som har noe tips om gode engangs tisselaken som er store og som holder?
 
Engangskladder fra apoteket. De kommer i mange str. Samme som de bruker på sykehus. Og de kan alltids brukes opp senere når ungen skal bli bleiefri. Ellers har jeg sterkt vurdert heldekkende fra ikea.
 
Usshshhhhh, men det blir jo så klamt i sengen!! Jeg sover jo såvidt fra før av =/
 
Jeg tenkte bare å kjøpe en ekstra madrassbeskytter fra f.eks Kid. Vet det finnes madrassbeskyttere med et plastlag under også. De tar jo unna en del og jeg regner med at det ikke er en hel liter vann som fosser ut momentant dersom vanne skulle gå, så jeg kan rekke å komme meg opp av sengen om det begynner... Tisselaken og kladder orker jeg ikke ha i sengen, det blir så klamt og ekkelt! Sjansen for at fødselen starter med vannavgang er jo uansett bare rundt 10 % :)
 
Jeg orker ikke tisselaken haha. Får heller kjøpe ny seng hohohoho
 
Kjøper heller tisselaken og sover litt dårligere enn jeg allerede gjør enn å kjøpe ny seng :p
 
Blir det klamt med kladder under lakenet da? Jeg synes de er veldig radig, TENA sine f.eks [emoji4]
 
Vi har tempurseng. Kjøpte faktisk med et laken som tåler fukt fra tempur da vi kjøpte senga (mest for å slippe mensenflekker i en dyr seng). Glad for det nå. Dessuten kommer babyen til å ligge i senga innimellom. Kjekt å ikke få senga ødelagt av babytiss og gulp :happy: Hverken heg eller mannen kjenner noe ubehag ved lakenet.
 
Har noen fra barnas hus liggende som jeg tenker å bruke :)
 
Hvis du har tisselaken under og madrassbeskytter oppå så blir det ikke klamt :)
 
Vi kjøpte på ikea. Hatt det siden før første kom i 2015, veldig fornøyd med dem :)
 
Sniker fra Desember. Vi har"tisselaken" fra IKEA. Ser og føles ut som et vanlig formsydd laken. Har det alltid på i sengen, men også et vanlig over. Synes det er kjekt for å bevare madrassen for uhell. Fikk servert kaffe på sengen her om dagen og klarte å søle... Bare å dra av å vaske. Madrassen like fin [emoji4]
 
Back
Topp