Tisselaken

BareEnMamma

Glad i forumet
*MIA*
Det er sikkert lett å finne, men hvor anbefaler dere å kjøpe det? Og hva slags tisselaken til de ulike stedene der det tengs tisselaken?

Sent from my iPhone using BV Forum

Henger meg litt på denne.
Vet ikke hva som er best.
Hadde et par forskjellige til guttungen.
Det ene var elendig. Vet ikke hvor det var kjøpt. Fikk det av min mor. Det tisset han igjennom.
Veldig stas å våkne til en søkkvåt unge og seng. Laken, tisselaken, overmadrass og toppen på madrasser var våt.
Da de andre var på lakk ikke bleia, så der aner jeg ikke.

Sniker fra mai :) Vi kjøpte et billig fra sparkjøp eller noe, og det var helt grusomt. Sengen ble kald og klam. Kjøpte etterpå et noe dyrere fra kid som "puster". Dette har vært supert, føles mye mykere, har ikke kommet noe igjennom. :)

Billigst for stretch tisselaken til sprinkelseng 60x120 på kid! Princess koster de 250,- husker ikke hva de koster på kid, men de er mye billigere :)

Kjøpte også fra kid, både til sprinkelsengen og til meg, hehe!
Har allerede tatt på lakenet på min seng i tilfelle noe skulle skje, merker ikke at det er under det vanlige lakenet :)

har kjøpt tisselaken i metervare på princess. 169 kr meteren (140 bredt) har ikke prøvd enda, men har planer om å legge en bit i min egen seng fremover. så da tenker jeg at jeg får sett om det puster greit eller om det blir føles klamt for den lille.

Jeg har kjøpt ett på jysk nå. Og det virker greit. Merker ikke at det er under lakenet men vet ikke om det holder godt på væske enda :p husker ikke hvor mye jeg betalte.

Vi skal bruke sånne fra apoteket - engangs "bleier". Sånne som har blå plast under og noe absorberende oppå.
Men skal ha det under overmadrassen for at det ikke skal "knirke" eller bli klamt.

Jeg vil ha et til dobbelsengen, tilfelle vannet går i sengen. Det billigste jeg fant som passer 200x180 var på jysk for 260 eller 270 kr. Har ikke kjøpt det enda, men satser på å få gjort det snart.
Og så håper jeg virkelig at det er ok kvalitet på det!

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Jeg er mest fornøyd med engangstisselaken fra apoteket. De blir ikke like klamme og kan fint brukes til alle stedene man trenger det :) (også slipper man å vaske de ;) )

Kjøper sånt på apoteket. Kommer i flere størrelser. Er supertynne så merker ikke at de finns der og man blir ikke så klam.
jeg har fra merket Attends 80x90cm, men de finns også i 170x80cm. Trenger bare på min side av sengen så.
Jeg legger en på sofaen der jeg sitter som sikkerhet. Man vet vel aldrig når vannet går.

Back
Topp