tisselaken!

Tananka

Glad i forumet
Måtte reise og kjøpe tisselaken i dag! Emilie har fått for seg at hun skal ta av seg bleie når hun har lagt seg. Vi går inn og ser til henne før vi går og legger oss og da ligger bleia på gulvet... Hun gjør det når hun kviler også  Skikkelig plagsomt! Så hun har jo prestert å tisse i senga noen ganger nå og her for 2 dager siden da hun skulle kvile... Sambo gikk inn for å hente henne men jeg fikk beskjed om å komme inn jeg også. Da hadde hun tatt av bleia og bæsja i senga! æææærh! "emilie måtte bæsja" var det eneste hun sa. Kan jo ikke bli sint heller men sier at hun må ha på bleia når hun skal sove, så bare ler hun . Men nå har vi kjøpt tisselaken for det her gidder jeg ikke! - stakkars madrassen...
Hun ligger bare i t-skjorte og up&go så er jo ikke vanskelig for henne å ta den av akkurat

MMå legge til et stort smil så innlegget ikke virker så sinna  Sååå plagsomt er det ikke men ja, det er jo irriterende 

 
er hun flink til å gå på do da? :) kan jo ta en pysj på bak-frem om det blir et større problem ;)
 
hun er som regel veldig flink å gå på do, men det er veldig opp og ned. Nå har hun en periode hvor hun ikke er så gira egentlig 

Hadde nok hjelpt med pysj på, men hun er så varm av seg så derfor hun ikke har på seg så mye når hun sover. Er vel bare for en periode at hun skal ta av seg bleia men det er litt små irriterende 
 
Kan du ikke ha på henne en body, eller en sånn kortermet pysj da?
Sånn man får kjøpt mest om sommern :p Da blir det jo omtrent samme greia som med t-skjorte :)
 
åååh, den er kjip.. Det var en periode her også da hun kledde av seg.. men har heldigvis sluttet med det nå :) Men kan du ikke bruke en body eller hel nattdrakt? :)Tisselaken har vi brukt siden hun var under ett år.. for hun tisset så mye på natten en periode.. hehe.. men har ikke måtte skifte eller vaske på leeenge nå :)
 
Blir nok nødt til å prøve med body kanskje  Men hun klarer å åpne den selv sånn ellers så hun gjør det nok om hun vil. Tror bare hun synes det er drit deilig å sove uten bleie på! haha 
 
Back
Topp