Tisselaken/vanntett laken i senga?

Grete71

Forumet er livet
Andre som har det???? I går ble mitt lagt under lakenet... For det første så lekker jeg jo fra puppene, og for det andre er det jo litt greitt å ha HVIS vannet skulle gå i senga.. [8D] Knitret fælt, men pytt! [8D]

Jeg burde gjort det selv, men det ser ut som om vi kommer til å kjøpe oss ny seng, så om vannet går er det ikke så farlig[8D]

Har tenkt å kjøpe et sånn et for å redde senga vår... Vi har kjøpt oss ny seng og knapt brukt den en måneds tid bare. Litt surt å ødelegge en svindyr seng på noe sånt. [8D] Billigere med et tisselaken enn ny seng for å si det sånn. Hehe

skal kjøpe i løpet av uken, var planen.

Er usikker på hvilken type jeg skal ha da.. Leser at mange er missfornøyd med de fra princess, eller var det kid? En av de plassene iallefall...
De skal hvis bli veldig klamme? Noen med erfaring?

Vurderer å kjøpe fra apoteket jeg, de skal hvis ikke være såå klamme?

Hvor har du kjøpt Grete?[:)]

På Sparkjøp! [8D]

Men altså, det klarer nok kanskje ikke å holde på alt vannet hvis det sier SPLASH!!!! [8D] JEG klarte å knipe igjen forrige gang..... [:)]

Merket ikke noe til at det hverken var klamt eller varmt, bare "knirkete".... [:)]

Har lurt på å kjøpe det ja..[8|] Har en veninne som mista vannet imens hun lå i senga... måtte bytte madrasser osv etterpå..[8D] Så skal prøve å unngå det[:)]

Hmm lurt tenkt!! Vi har tempur seng som er svindyr, og de madrassene tåler ikke vann [&:] Får gå på tisselaken kjøp i morgen! [;)]

Nei sånt laken skal jeg ikke ha... Sover dårlig nok som det er, om jeg ikke skal irritere meg over et tisselaken:/ Har en gammel seng, så kanskje jeg hadde stillt meg anderledes hvis den var en bra ny en... Men det må da vel gå ant å rense den om vannet skulle gå i senga????

ORIGINAL: thejohan

Har ikke kjøpt, og tror ikke jeg kommer til å kjøpe.
Jeg har såååå lyst på ny seng, så håper vannet går i senga! [:D][:D]

sign[:D]

ORIGINAL: LiBe

Nei sånt laken skal jeg ikke ha... Sover dårlig nok som det er, om jeg ikke skal irritere meg over et tisselaken:/ Har en gammel seng, så kanskje jeg hadde stillt meg anderledes hvis den var en bra ny en... Men det må da vel gå ant å rense den om vannet skulle gå i senga????

Rense madrass? Nei dèt tror jeg er vanskelig, gitt! [;)] Men det går jo an å kjøpe ny madrass til den gamle senga, om så var.. [;)]

nei har ikkje det..

ORIGINAL: Grete71

Rense madrass? Nei dèt tror jeg er vanskelig, gitt! [;)] Men det går jo an å kjøpe ny madrass til den gamle senga, om så var.. [;)]

Jo må da gå ann å rense en overmadrass???
Mulig jeg får noen kladder som eg kan legge under overmadrassen, sånn at eg ikke kjenner de liksom!!

ORIGINAL: thejohan

Har ikke kjøpt, og tror ikke jeg kommer til å kjøpe.
Jeg har såååå lyst på ny seng, så håper vannet går i senga! [:D][:D]

Hahaha! Jeg også!! [:D]

Jeg kjøpte vaskbart tisselaken på jysk str 90*200. Den er litt sånn frottè aktig på den ene siden, også "Skinn" på den andre siden, så den knitrer ikke. La den på i går.
Når babyen er kommet til verden, så klipper jeg den opp, og bruker den i senga til babyen[;)]

ORIGINAL: Grete71

Jo må da gå ann å rense en overmadrass???
Mulig jeg får noen kladder som eg kan legge under overmadrassen, sånn at eg ikke kjenner de liksom!!

Joda kanskje en overmadrass, men ikke hel madrass.. [:)]

Har ikke kjøpt, og tror nok ikke vi blir å kjøpe heller. Får se når det nærmer seg enda litt mer. Men jeg har lyst på ny madrass uansett[8D] De som er i senga vår nå er ikke så dyre uansett, så er ikke noe stort tap.

Back
Topp