Tisselaken i vogn

lilleJ

Betatt av forumet
Skal dere bruke det?

Isåfall, legger dere tisselaken og så vanlig laken oppå der igjen?

Tenker bare det kanskje blir skikkelig klamt for minsten å ligge på det nå i sommer, samtidig så er det jo veldig kjekt å beskytte madrassen også..
 
Har ikke tenkt det nei.. gjorde iallfall ikke det med snuppa men det var ikke noen problemer med lekkasjer fra bleiene med henne. Vet ikke om det kan være det?:p

Men om jeg skulle bruke det hadde jeg hatt det under det vanlige ja.

Leste et sted at det ikke er så lurt med tisselaken under de minste forresten, mtp luftsirkulasjon?
 
Hadde tenkt til å bruke det. Men etter litt nøyere lesing på lub.no sine sider om spedbarnsdød gikk jeg bort fra det. Det må være utrolig klamt å ligge på! Det får heller være med litt uhell tenker jeg da :)
 
Nei, det bruker jeg ikke på små babyer. Da er det bedre om du legger et lanolinisert ullteppe i bunn. Det puster.
Tisse laken er pottetett.
 
Nei nei og atter nei :)

Har forøvrig aldri brukt det til frøkna.
 
Jeg har tisselaken man skal klippe til, så tenkte egentlig å klippe en stripe som passer midt på bare...men skjønner at d er noe jeg må undersøke litt nærmere:)
 
Her kommer vi ikke til å bruke det. Har aldri brukt tisselaken verken i sengen eller vognen på storebror heller, og ikke vært noe behov for det. Om det skjer uhell får vi bare ta den ekstra vasken.
 
Nei. Bruker kun i senga fra ca 2 1/2 år når vi begynner med bleieslutt. Men da ligger det kun ved rompa/rygg og ikke ved hode. Vogna så kan madrassen bare vaskes om det blir noe uhell :-)
 
Den lille vil jo ha bleie på. Blir det lekkasje er det jo vi som ikke har montert bleien riktig.

Gulpeklut er kanske viktigere?
 
Back
Topp