Tisselaken i barnevogn?

Har ikke det, saueskinnet er mottaker for alt, og de er vel ganske antibakterielle som jeg vet... Og så kan de vaskes ;) har bare vanlig laken nedi vogna jeg.. :)

vi brukte vanlig tisselaken av minste sort oppi vogna på sommeren og da vi var i Kroatia.. da brettet vi det bare rundt madrassa på vogna. Veldig glad vi gjorde det da vi skiftet på han oppi vogna og han tisset oppi der mer enn en gang, og han lå uten bleie, kun med badetruse for å lufte seg litt i varmen :) ellers ble det ikke noe serlig brukt :)

De selger det på kid og princess hvertfall:) Vi har kjøpt tisselaken. Sikkert kjekt å beskytte madrassen hvis det skjer uhell ;)

Aldri brukt tisselaken i hverken vogn eller seng. Blir jo så klamt og madrassen kan jo vaskes hvis uhellet er ute. Har skinn i vogn og seng uansett som også er vaskbart:)

Aldri brukt tisselaken i hverken vogn eller seng. Blir jo så klamt og madrassen kan jo vaskes hvis uhellet er ute. Har skinn i vogn og seng uansett som også er vaskbart:)

Samme her, tisselaken kom først i bruk da eldstemann sluttet med bleie om natta.

Har ikke brukt tisselaken før jentene slutta med bleie.

tror det er veldig individuelt (som så mye annet) om tisselaken blir et «must» eller ikke.. :)
her hadde jeg ikke klart meg uten i senga.. storebror tisset maaasse om natta helt fra han var nyfødt, og tisset veldig ofte i gjennom bleie og pysj. I lange perioder gikk det i gjennom hver eneste natt, så om jeg ikke hadde hatt tisselaken ville ikke madrassa ha rukket å tørke før neste hvil eller neste natt.. :) (og ja, jeg skiftet på str. på bleiene og merker uten effekt) :) -så jeg tror man bare må finne utav det selv.
Har også vert veldig greit de få gangene vi har hatt omgangssjuka her hjemme, da det ikke trekker ned til madrassa, og man bare kan pakke sammen alt og spyle det :)

Tror ikke jeg brukte det i vogna til junior. Men har alltid brukt det i senga, bruker det fortsatt også, og det har reddet oss mange ganger både med uttissing og oppkast....

Back
Topp