Tissebleier...

Verpesyk90

Forumet er livet
Januarlykke 2016
Snøfnuggene 2018
Septemberlykke 2021
Jeg syns Noah har tisset lite i natt. Han har vært mer aktiv på puppen også enn de siste nettene. Nå våknet han og grein, ikke fordi han var sulten (bare en time siden jeg ammet), men fordi han kavet med magen. Han klarer fint å prumpe og bæsje. Men syns det er lite tiss iforhold til det jeg er vant med. Er det noe galt?

Jeg vet ikke egentlig, men Samuel tisser mye mindre om han sover tungt og i økeperioder.. Følg med litt utover dagen, eller ring lege/hs om du er usikker:)

Poden tisser ikke i bleien mellom kl 400 og 800 men som regel er bleia en kg tung før kl 0900;P finat at alt gikk bra;)

Her er det aldri tunge tissebleier. Hun tisser litt i hver bleie. Skifter bleie ca hver 3 time om ikke oftere pga bæsj.

Hvor ofte bør de tisse egentlig? Når bør man bli bekymret om de kun bæsjer? Vi har ikke dette problemet nå men har aldri lest noe om det.. Kun tips om bæsjebleier

Ho her tisser litt i hver bleie, trenger sjeldent å skifte på natta og da er den som oftest ganske tung på morgenen. Hender også at det ikke er noe særlig men da kommer det en ganske tung tissebleie under frokosten

Back
Topp