Tissebleier

Moffedilla

Forelsket i forumet
Ja, her er da lillegutt potte tett i hals og nese. Kaster opp det mye av melken han får pga hoste.
Ellers er han i kjempehumør, bare mere trøtt enn vanlig, veldig sliten. Han smiler, leker, og utforser som vanlig.
Men han tisser minimalt! Nattbleia, som pleier å være full, var idag tidlig bare bittelitt i. Er sånn med hver bleie. Alltid litt, men er kjempelite.. Hva kan det komme av??

Har han feber da?
Kan hende han trenger mer drikke enn vanlig da, siden han er syk stakkar, og siden han kaster opp melka..[&o] Kanskje du kan prøve å gi han litt mindre i gangen, men oftere.
Og prøv med litt vann, evt saft..

Tørre bleier er vel tegn på at han får for lite væske mener jeg.

De gangene jeg har vært i kontakt med lege pga sykdom har jeg fått beskjed om at så lenge bleien fylles så er det ikke noe å stresse med selv om de spiser lite.

Prøv å få i han mer væske i løpet av dagen, lite men ofte hørtes lurt ut.

God bedring!

han har ikke feber. får vann, og får i han fruktmos. er så rart, for han fikk i seg masse melk igår kveld, og bare bittelitt kom opp igjen. men allikevel nesten tørr bleie på morrakvisten. skjønner meg ikke på disse babyene til tider!

Er du bekymra så ta en telefon til legen å bare hør hva de synes.

Er vel tørre bleier over litt lengre tid som er bekymringsverdig.

Nå lider jeg av alzheime light, men jeg mener å huske at lillemann her også hadde ei helt tørr nattbleie når han var syk, men da fikk jeg beskjed om at det ikke var noen fare om han fikk våte bleier utover dagen.

Men som sagt, ring dersom du er bekymra, bedre det *klem*

Back
Topp