Tisse

tullmusa

Forumet er livet
Ojj! Jeg tisser i ett sett![8|]

Det er jo et tegn!! [;)]

ja det er et tegn tullmusa!

Jeg oppdaget min graviditet sånn, men da var det åsså urinveisinfeksjon!
Er det 6 dager til IKM dag & testing da?

Klem

Nei, pinade! Sjekket kalenderen min nå, og det er faktisk i dag!! (28-dagers syklus) Har ikke oppdatert tickeren min.. Hehe![:D]

Åååååååå er det IKM IDAG??????????????

Spennende!

Kordan føles det da?

NEI! Tok feil.. Hmm.. Tuller mye nå! Hehe![:D]

[:D][:D][:D]

Men nå må jeg på do igjen.. Ett kvarter siden sist![8|]

Sist jeg var gravid kunne jeg gå på do tre-fire ganger i timen! [:D]

da er det bare å krysse fingrene for deg da snuppa!

men når er IKM da?

Så spennende Tullmusa!!!
Når er IKM da? Hvis det ikke er i dag eller følger tickeren?
Min er på onsdag... Og TTR kommer sikkert på besøk...

Om 6 dager.. Hehe![;)]

Tror du ikke det har klaffet pastella? Har ikke du gått på ny pergotime nå?

Er skikkelig spennende! Håper virkelig det har satt seg en spire hos deg Pastella. Kankskje det hjelper å være litt pessimist![;)]

Men Kathrine, hvordan går det med deg? Er du fremdeles gravid?? HÅPER!![;)]

Altså jeg har mange tegn på at det har klaffa, men jeg har tatt test på lørdag (optimistisk) Og den var jo negativ da...

Jeg orker i dag ikke å være positiv ang det. Jeg er så ufattelig redd for TTR denne mnd at det er helt vilt, Jeg vet det kommer til å gjøre forferdelig vondt!

Joda har gått på Pergotime denne mnd. Ringte min gynekolog i stad å spurte om resultat på blodprøven jeg har tatt, den blei ikke jeg klok på! Et nivå på 27? jaja har jeg hatt progesteron da eller ikke? Er det egg som er befruktet el ikke? Har jeg hatt el? Har ikke peiling, er rett å slett i villrede...

I natt måtte jeg faktisk opp å spy etter dårlig lukt på rommet.... *Rødme* HEHE

Hmm.. Merkelig! Jeg vet ikke hva det der progesterongreia er, men kunne du ikke ringe å høre med legen da?

Hehe! Var det non som hadde fjertet på soverommet da?? [;)]

Jepp helt riktig! Ikke meg!!
Greit jeg pleie å være var på de luktene, men i går bare brakk jeg meg...

Joda jeg ringte jo til kontoret hans, men han skulle ringe meg seinere for hu kontordama visste ikke...

jeg er mildt sagt en del kvalm for tida... På onsdag måtte jeg avbryte shoppinga pga det!!! hmmm

Hmm. Overfølsom mot lukt?? [;)] JEg må gå å tisse igjen jeg![:D]

Jeg tror (og håper) at dere har hver deres bolle i ovnen [:D][:D]

Ja generelt sett så kan jeg væredet, men ikke sånn at jeg spyr da... Er ikke spes me nå heller...
Det er bare det at jeg tidligere på kvelden og da var litt kvalm... Hadde skifta på senga og blei oppkava... Skikkelig slite, hmm rart. Pusta og pesa og da blei jeg kvalm... Har ikke sååå dårlig kondis da, men jeg trur det er noe med denne kroppen som ikke jeg vet hva er...

ja, det er jo et tegn[:)] Vil bare ønske deg masse lykke til!! Blir så spennende å høre[:D]

jeg springer også på do i eningen[&:]

ORIGINAL: lisa79

Jeg tror (og håper) at dere har hver deres bolle i ovnen [:D][:D]

jaaa,det håper jeg også![:)]tvitvi jenter.

Back
Topp