Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Altså jeg har mange tegn på at det har klaffa, men jeg har tatt test på lørdag (optimistisk) Og den var jo negativ da...
Jeg orker i dag ikke å være positiv ang det. Jeg er så ufattelig redd for TTR denne mnd at det er helt vilt, Jeg vet det kommer til å gjøre forferdelig vondt!
Joda har gått på Pergotime denne mnd. Ringte min gynekolog i stad å spurte om resultat på blodprøven jeg har tatt, den blei ikke jeg klok på! Et nivå på 27? jaja har jeg hatt progesteron da eller ikke? Er det egg som er befruktet el ikke? Har jeg hatt el? Har ikke peiling, er rett å slett i villrede...
I natt måtte jeg faktisk opp å spy etter dårlig lukt på rommet.... *Rødme* HEHE
Ja generelt sett så kan jeg væredet, men ikke sånn at jeg spyr da... Er ikke spes me nå heller...
Det er bare det at jeg tidligere på kvelden og da var litt kvalm... Hadde skifta på senga og blei oppkava... Skikkelig slite, hmm rart. Pusta og pesa og da blei jeg kvalm... Har ikke sååå dårlig kondis da, men jeg trur det er noe med denne kroppen som ikke jeg vet hva er...