tisse tisse tisse

Piper Chapman

Gift med forumet
Da er vist livmoren på størrelse med en appelsin og presser på blæren, det merkes godt ja :) våkner om natten av jeg MÅÅÅÅ tisse. flere som har begynt å merke det? at de oftere er på do ?

Da er vist livmoren på størrelse med en appelsin og presser på blæren, det merkes godt ja :) våkner om natten av jeg MÅÅÅÅ tisse. flere som har begynt å merke det? at de oftere er på do ?

Oh yes!
De siste par ukene har jeg våknet minst en gang om natten fordi jeg mååå tisse!! ;)

Har hatt fast dotur minst en gang i løpet av natta i mange uker allerede :p

Har aldri gått på do på nettene, heller ikke i forrige graviditet (ihvertfall ikke som jeg var veldig plaget med, for husker det ikke). Men når treåringen roper i løpet av natten og må tisse, da er jeg plutselig døden nær selv etter å få tisset :-P

Våkner flere ganger og må såååå tisse, umulig å sove videre da! litt slitsomt... fornøyd hvis det bare er et par ganger, for som regel blir det flere:confused:

Må faktisk ikke tisse så ofte, men det kommer vell :p er 11+2 :)

Klarer å sove natten gjennom uten å gå på do, men når jeg skal stå opp er det ingen som må være i nærheten av toalettet :p løper hele dagen på do, å prøver å holde meg unna vann på kvelden ca en time før jeg har tenkt å ta kveld, noe jeg ikke gjorde tidligere, å da var jeg oppe flere ganger iløpet av natten :p :)

Bråvåkner som regel en gang på natta fordi jeg er såå tissetrengt, men legger meg ned igjen og prøver å sove videre! :p Har bestemt meg for at jeg må prøve å drøye doturene på natta så lenge som mulig!;) Men på dagtid derimot, da løper jeg hele tiden... Slitsomt til tider:confused:

Bare en gang på natta, Oz ikke hver natt. Helt ok
Men ofte på dagen, og det kommer jo nesten ingen ting. Jepp. Sånn er det

Her våknet jeg kl to i natt for å gjøre nr. 2! Sliter litt med magen ja...

Hvordan er det når dere andre har fulle blærer?
Når jeg må skikkelig tisse så tenker jeg at det kommer til å fosse ut, som det vanligvis ville ha gjort, men det kommer liksom bare en tynn stråle som varer i evigheter. Tenkte at med press på blæren så ville det presses raskere ut? :-P

Det kommer lite. Varer ikke lenge heller. Press på bæra gjør bare at det er plass til lite

Åh jadda!! Skulle tro jeg hadde urinveisinfeksjon ganger med 10, tisser heeeele tiden :p av å til blir jeg også lurt!!

Back
Topp