Tisse, tisse, tisse!

Bollemor

Elsker forumet
*MIA*
Jeg synes ikke jeg gjør annet enn å tisse om dagen! Det er jo helt ekstremt!
Jeg har tellt, og siden lunsj har jeg tisset 6 ganger!
Bra jeg har kontor ved siden av doen ;)

Samme her, og om ikke "kvalmetrynet" mitt avslører meg snart, så gjør i alle fall den konstante do-gåingen det!:P

her også! Jeg er bare 3+6 i dag, men alikevel må jeg på do stadig vekk :) det har allerede begynt å gå utover nattesøvnen min... godt jeg fortsatt har ferie i 3 uker til :D (student)

Så rart. . Jeg trodde det var bare høygravide som måtte tisse så mye fordi babyen lå på blæren :p

Har ikke lagt merke til om jeg tisser mye på dagen, men det mærker jeg vel når jeg begynner på jobb igjen:P
Men er tidlig oppe pga at jeg må tisse.

Jeg våkner i 5 tiden hver natt, for å gå på do :P Noe jeg vanligvis aldri gjør.

Så rart. . Jeg trodde det var bare høygravide som måtte tisse så mye fordi babyen lå på blæren :p

Hehe,det tenkte jeg og! Men jeg drikke mye mer vann osv. daglig enn jeg vanligvis gjør... Veldig tørst hele tiden. Så da blir det jo dobbelt opp i alle fall hehe:P

Hehe,det tenkte jeg og! Men jeg drikke mye mer vann osv. daglig enn jeg vanligvis gjør... Veldig tørst hele tiden. Så da blir det jo dobbelt opp i alle fall hehe:p

make sense! Merker at tørsten er mer tilstede.. hehe

Tidlig i svangerskapet er det hormoner som gjør at man må tisse ofte;)

Ja! Veldi upraktisk siden jeg jobber i barnehage å må gi beskjed hver gang jeg forsvinner på toalettet :-p

Sent from my HTC Desire using BV Forum mobile app

Back
Topp