Tisse på pinnen...

*SørlandsPerle*

Elsker forumet
i morgen tidlig skal jeg endelig teste..... magen knyter seg... fy som jeg gruer meg..... etter kroppen å bedømme burde det være noe.... men vet jo aldri....
 
skal si i fra i morgen kveld til dere jeg............ luerer så fælt asså.......
 
noen i samme situasjon???
 
Lykke til!
Gleder meg til å høre...[;)]
 
Lykke til, håper på å se deg i marsklubben!!!
 
hei jenter!
 
......hmmmm.... vet ikke helt om jeg er eller ikke.... kom først en strek,så kom det en kjempe svak strek......
 
så i morgen løper jeg til apoteket igjen og kjøper meg ett par tester og sjekker igjen.....
 
hva tror dere?
 
LYKKE TIL!!!!!!!!!!!!
Håper spiren sitter!!!
 
heisann har tatt to tester nå, begge ble negative men så etter noen timer var det gått over til
positiv test... hva skal jeg tro???? kjenner at det kribler i magen, kjempe kos om jeg var gravid[:D]
 
tesane skal ikkje lesast av etter 5 min desverre, så resultat etter det er ikkje gyldig desverre... I verfall står det i mi bruksannvising frå billigetester... Men du kan nå få positivt resultat i morga for det om. lykke til:)
 
på de 2 testene eg har tatt stod det at man skulle se bort i fra forandringer på testen etter 10min...
men det er bare det at eg har tatt denne typen test menge ganger før å da har resultatet aldri foandret seg....'men men det er vel bare ønske tenkninger...[&o]
 
Har hørt at det du beskriver har skjedd flere; og noen var gravide og noen var ikke gravide [:)] Det skal ikke være enkelt...
Ta en ny test i morgen, du [:)]
 
ORIGINAL: casså

på de 2 testene eg har tatt stod det at man skulle se bort i fra forandringer på testen etter 10min...
men det er bare det at eg har tatt denne typen test menge ganger før å da har resultatet aldri foandret seg....'men men det er vel bare ønske tenkninger...[&o]

 
det har skjedd en gang med meg med clearblue. men jeg var ikke gravid. [:-]
 
Back
Topp