Tisse om natta!

Ametyst83

2005♡2011♡2023
Vi som prøver :)
Februarbarna 2023
Marsboerne 2023
Flere som flyr mye på do om natta? Syntes jeg nesten ikke gjør noe annet :dead: :hilarious: Også blir jeg øm i blæra/livmor om jeg holder meg for lenge.

Kjenner meg veldig igjen! Tisser generelt mye oftere, det kjennes ut som at noe konstant klemmer rundt blæra :wacky: men får bare ta det som et godt tegn, at ting vokser der nede :angelic:

Føler aldri jeg får tømt blæra ordentlig før jeg skal sove nå, var sikkert på do 4 ganger etter at jeg egt hadde lagt meg ned i senga igår, før den var tom nok til at jeg endelig klarte å falle inn i drømmeland:rolleyes:

Føler aldri jeg får tømt blæra ordentlig før jeg skal sove nå, var sikkert på do 4 ganger etter at jeg egt hadde lagt meg ned i senga igår, før den var tom nok til at jeg endelig klarte å falle inn i drømmeland:rolleyes:
Samme her. Var på do 3 ganger før jeg jeg sovna, 4 ganger i natt :hilarious: :dead: Tar det som et godt tegn

Fint å lese at jeg ikke er aleine! Må opp og tisse igjen flere ganger etter jeg har lagt meg :hilarious:

Samme her, i hvert fall 4 ganger før jeg får sove, og 2-3 gnager på natta… Og får også mye ømhet hvis jeg ikke går med en gang.

Hvis jeg våkner på natten får jeg ikke sove igjen før jeg har tissa. Det er ikke likt meg. Men å våkne ofte om natta, det gjør vi mye her i hus.

Har dog sneket meg inn på et eget soverom i en egen etasje siste to nettene fordi jeg har hatt kveldsvakt. Brukt som unnskyldning at jeg ikke vil vekke mannen når jeg kommer hjem, men egentlig er det fordi jeg vet ungene våkner om natta og det blir så lite søvn når jeg pga. jobb er seint i seng. Sovet sååå godt! Og da må jeg ikke tisse før jeg våkner om morgenen.

Back
Topp