Akkurat det samme herAlt fra 1 til 4, men stort sett 2. Tror det er litt tvangstanker også, for om jeg våkner får jeg aldri sovnet igjen før jeg har tissa, uansett om det er noe å tisse ut eller ikke.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Akkurat det samme herAlt fra 1 til 4, men stort sett 2. Tror det er litt tvangstanker også, for om jeg våkner får jeg aldri sovnet igjen før jeg har tissa, uansett om det er noe å tisse ut eller ikke.

Vil det si at vist jeg ligger med beina høyt en stund før leggetid så kanskje jeg slipper et par av doturene om natta?3-4 og gjerne fem ganger om treåringen vekker meg. Må tisse hver gang jeg våkner
Merker jeg får litt vann i kroppen/beina utover dagen, da er natt-urin veldig vanlig. Når man legger seg renner vannet oppover kroppen igjen og nyrene begynner å jobbe.
Ja, har du vann i kroppen fikk jeg anbefalt av jm å legge meg helt ned på sofaen minst en time før leggetid så jeg kunne tisse ut mye og få bedre søvn. Jeg likte at hun sa det før jeg har fått det så jeg er forberedt [emoji4]Vil det si at vist jeg ligger med beina høyt en stund før leggetid så kanskje jeg slipper et par av doturene om natta?
Eg oppe opptil 6-7 ganger om natta, på dagen er det på det værste 1-2 ganger i timen. Varierer veldig,er ikke alltid så ille altså.
Vil det si at vist jeg ligger med beina høyt en stund før leggetid så kanskje jeg slipper et par av doturene om natta?
Eg oppe opptil 6-7 ganger om natta, på dagen er det på det værste 1-2 ganger i timen. Varierer veldig,er ikke alltid så ille altså.