tisse hele tida

Rockeprinsessa

Elsker forumet
og det erikke mye som kommer!! blir liksom aldri helt ferdig på do..flere som har det sånn nå?? 

Tisser en del ja, og de siste nettene har det vært TO ganger om natta! Til å bli småtullete av... Umulig å sovne igjen jo! Prøver å holde meg alt jeg kan, men det er komplett umulig.

Jeg blir helt gal av all den tissingen gleder meg til det begynner å roe seg ned litt.[:@]

Merker det veldig på morran egentlig... Våkner tidlig fordi blæra står på spreng [8D]

ORIGINAL: Beijbi

Merker det veldig på morran egentlig... Våkner tidlig fordi blæra står på spreng [8D]

Samme her! [8D]

Jeg tisser hele tiden.. opp til 5 ganger om natta... og hele tia på dagen.. nesten ingenting som kommer, men mååå.... har ikke uvi heller...

ORIGINAL: bibbiii

jepp [:(] og har uvi i tillegg, så det er vondt og

Huff da. God bedring:-)

Haha[:D] ja, jeg óg. Kommer ikke mye om gangen, men sitter jeg der, kommer det liksom litt og litt. Blir aldrig ferdig jeg heller...
Må opp på natta, ofte 2 ganger.

Jeg føler det også når jeg våkner på nettern eller om jeg sover en hel natt at jeg holder på å tisse meg ut.

Da begynner å auke på ja, er oppe ein tur om natta og tisser meir på dagtid. Og leste i svangerskboka at det vil auke på fram til uke 12 no[:-][:-]

Back
Topp