tissatrengt....

linnjune

Glad i forumet
er det flere som må tisse hele tiden....? jeg må hele tiden....synes det er sååååå morro å være gravid[:D]
har bare lyst å snakke om det hele tiden....

Haha, sånn har jeg det også! Når det gjelder begge tinga.. Og sambo begynner å bli litt smålei av at jeg snakker om det hele tiden[;)] 

hehehe sånn er sambo her å... å jeg klarer ikke slutte å snakke /skrive om alle tegnene på graviditet...hehe[:D]

har også sånne stikkinge i maven når jeg rører på meg litt fort... denne gangen vet jeg at det blir å gå bra....[:D]føler det på meg... di gangene det ikke gikk bra følte jeg at det var noe galt....

ORIGINAL: *kolibri*

nei, ikke annet enn om morgningen..men den som står i veien for doen da får jammen høre! da er det nemlig helt krise i heimen[:D][8D]

hehe...[8D]

Stikkinger har jeg også :) Har du mistet mange ganger? Jeg har hatt en tidlig SA og en MA tidligere i år - så er overlykkelig over å ha noe som vokser i magen igjen. Ble gravid igjen på første pp etter ma, så det er jo ikke så lenge siden. Glemmer meg liksom litt bort og tenker at jeg er mye lengre på vei enn jeg er. Så håper tiden frem til 12 uker går fort! Krysser fingrene for oss alle sammen! [:)]

har hatt en ma i april da skulle jeg ha vært 11uker...[&o] og så har jeg tiliere hatt 2sa og et svangerskap utenfor livmoren...[:(]

er OVERLYKKELIG at jeg har kvalme, ømme brystvorter, stikking i maven, murringer, tissatrengt og alt som følger med...
[:D]

ORIGINAL: Væren84

Stikkinger har jeg også :) Har du mistet mange ganger? Jeg har hatt en tidlig SA og en MA tidligere i år - så er overlykkelig over å ha noe som vokser i magen igjen. Ble gravid igjen på første pp etter ma, så det er jo ikke så lenge siden. Glemmer meg liksom litt bort og tenker at jeg er mye lengre på vei enn jeg er. Så håper tiden frem til 12 uker går fort! Krysser fingrene for oss alle sammen! [:)]

huff er grusomt å miste.....unner ikke min værste fiende det engang.... krysser fingrene for at det går bra med oss alle[:D]

Huff, høres ut som du har hatt din dose.. Denne gangen er det nok din tur! [:)] Alle symptomer er hjertelig velkommen her også!

sambo bare ler litt av meg han for han synes det hele er så uvirkelig. Vi har jo muligheten til å vite kjønnet i november/desember og da kan vi begynne å handle så smått inn på januarsalget. Det skal blir artig[:)]
Ellers er jeg lite på. De gangene jeg må tisse så er det ikke så mye som kommer av gangen synes jeg.

ja føler jeg har hatt min dose ja...[:D] men det skal gå bra denne gangen...

Det eneste jeg ikke har vel være tissetrenghet..

Har veldig murringer og stikkinger i magen, trøøøtt, halsbrann, småkvalm, ømmebryster og oppblåst mage. JEG ER GRAVID, ingen tvil [;)][:D]

Jeg er oppe 3-4 ganger for å tisse hver natt. [&:] Så det er om natta jeg merker den biten mest. Har veeeeldig mye stikkinger i magen/livmora/lysken eller hvor det nå er. Får det spesielt hvis jeg beveger meg fort eller som i dag når jeg hostet. Ai, det gjorde vondt... Puppene mine er veldig ømme også.

Har mye mer symptomer nå enn de 3 gangene jeg har mistet. Føler at dette her minner mer om mitt første svangerskap hvor alt gikk strålende. Så håper mine antagelser er rett.

Back
Topp