Tiss i voksiposen

AnnLykkelig

Juni12s Inkluderende
VIP
Aprilbarna`15
Det harr visst gått lekk fra bleia mens lillegutt sov i bhg i dag. Så nå er det en flekk med tiss der. Noen som har noen tips til vask? Posen kan ikke tas i maskinen. Må kanskje på rens?

Trodde den kunne vaskes jeg?O.o hvis ikke ville jeg lagt den i en bøtte med vann eller vasket den med en bløt klut.

Jeg har vasket min pose, på ullprogram eller håndvask pga kattpiss i posen. Tok av trekket og vasket posen. Tror. Jeg tørket den i trommelen etterpå med tennisballet.

Hiv den på ullvask og inn i tørketrommelen etterpå. Har du ikke tennisballer så kast inn et par reine joggesko ;) Har vaska hele vår og den ble fluffy og god som ny etterpå :)

Trodde den kunne vaskes jeg?O.o hvis ikke ville jeg lagt den i en bøtte med vann eller vasket den med en bløt klut.

Vi har Voksi urban, og den øverste delen kan vaskes. Men den ungen ligger på står det at skal renses og ikke kan vaskes i maskin :/

Jeg har vasket min pose, på ullprogram eller håndvask pga kattpiss i posen. Tok av trekket og vasket posen. Tror. Jeg tørket den i trommelen etterpå med tennisballet.

Går ikke ann å ta av trekket på Voksi urban dessverre! Ender nok med å måtte rense den da den delen ungen ligger på står det at skal renses og ikke kan vaskes i maskin.

Går ikke ann å ta av trekket på Voksi urban dessverre! Ender nok med å måtte rense den da den delen ungen ligger på står det at skal renses og ikke kan vaskes i maskin.
Har vasket vår urban på ullprogram i maskin. La den liggende til tørk etterpå. Gikk helt fint, og vet om flere som har gjort det samme. Kommer an på om du tør å ta risikoen da...,

Back
Topp