Det harr visst gått lekk fra bleia mens lillegutt sov i bhg i dag. Så nå er det en flekk med tiss der. Noen som har noen tips til vask? Posen kan ikke tas i maskinen. Må kanskje på rens?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Trodde den kunne vaskes jeg?hvis ikke ville jeg lagt den i en bøtte med vann eller vasket den med en bløt klut.
Jeg har vasket min pose, på ullprogram eller håndvask pga kattpiss i posen. Tok av trekket og vasket posen. Tror. Jeg tørket den i trommelen etterpå med tennisballet.
Hiv den på ullvask og inn i tørketrommelen etterpå. Har du ikke tennisballer så kast inn et par reine joggeskoHar vaska hele vår og den ble fluffy og god som ny etterpå
![]()
ville sendt til rens
Har vasket vår urban på ullprogram i maskin. La den liggende til tørk etterpå. Gikk helt fint, og vet om flere som har gjort det samme. Kommer an på om du tør å ta risikoen da...,Går ikke ann å ta av trekket på Voksi urban dessverre! Ender nok med å måtte rense den da den delen ungen ligger på står det at skal renses og ikke kan vaskes i maskin.
Samme pose som degHvilken pose har dere da?![]()
Har vasket vår urban på ullprogram i maskin. La den liggende til tørk etterpå. Gikk helt fint, og vet om flere som har gjort det samme. Kommer an på om du tør å ta risikoen da...,
Samme pose som deg![]()