Tispe med løpetid, hva bruker dere?

• Trådstarter Trådstarter Snorkfrøken
  • Opprettet Opprettet
S

Snorkfrøken

Guest
Tispa har igjen fått løpetid og hun spiser denne gangen opp up and go bleiene :(
Hun blør mye og hun drypper overalt her hjemme :(
Så hva bruker dere og fungerer det?

Her brukes rød- og hvitrutete blonde truser jeg har kjøpt på hööks. Bruker frist price bind inni. Ser litt latterlig ut, men jeg synes de sitter mye bedre en de svarte du får kjøpt på dyrebutikken. Hunden er også svart, og med svart truse hendte det litt for ofte at jeg glemte å ta den av... :-p

Bruker truse med bind i. Fungerer bra!

Har kjøpt truse på dyrebutikk og det er maaange forskjellige merker å velge mellom, så du finner sikkert noe som passer, de dom jobber i butikken skal kunne hjelpe deg med å finne riktig str.

kjøpt "truse" for hunder på felleskjøpet og bruker firstpricebind. Funker fett!!

Begge mine har jeg kjøpt truse til på dyrebutikk,og så klipper jeg til truseinnlegg og legger inn i,det er billigere enn de du får på dyrebutikken:-)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Slipper heldigvis det nå, men faren min har truser til sine to, hu ene er stor forbruker av dem da, men begge blør veldig så må nesten ha på dem noe

hehe.... bånd på hannbikkja :p (som var det første jeg tenkte når jeg leste dette)

Nabotispa har løpetid as we speak og hunden min... vel... han sitter ved verandadøra og uler ;)

Kjøpte tispetruse og brukte first price truseinnlegg inni. Hun trengte heldigvis tispebukse bare en dag, har liten hund som ikke blødde mer enn noen dråper.
Hun var forresten litt pussig med den tispebuksen.. Hun syntes så forferdelig synn på seg selv,men prøvde ikke å ta den av. Hun satt på gulvet å knurret til trusen sin :-)
Hun er ikke glad i å ha på klær eller noe slik tull, er tøff stor hund... Tross alt 20 cm i skulderhøyde og hele to kg tung.

Back
Topp